Gå til innhold

Barnetillegg og attføring

Gjest kan noen forklare meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på yrkesretta attføring, og skal få utbetalt barnetillegg (har fått baby mens jeg er under attføring) 3 mnd tilbake i tid. Men skjønner ikke hvor mye dette utgjør? I brevet jeg har fått, står det at satsene er regnet ut fra et grunnlag på kr 242000, dagsatsen er 632. Ser jeg har fått kr 800 ca inn på kontoen min fra aetat. Er barnetillegget på kr 800 ca hver mnd?

Skrevet

Sakset fra Aetat sine hjemmesider.

"Barnetillegg:

Forsørgjer du barn under 18 år, får du eit tillegg på kr. 17,- per barn fem dagar i veka. Barnetillegget blir utbetalt også til foreldre med bidragsplikt. Om begge foreldra er under yrkesretta attføring, vil begge kunna ta imot barnetillegg."

Skrevet

Sakset fra Aetat sine hjemmesider.

"Barnetillegg:

Forsørgjer du barn under 18 år, får du eit tillegg på kr. 17,- per barn fem dagar i veka. Barnetillegget blir utbetalt også til foreldre med bidragsplikt. Om begge foreldra er under yrkesretta attføring, vil begge kunna ta imot barnetillegg."

Hm..trodde det gjaldt kun ved nyfødte barn jeg... Har jo aldri fått noe tillegg for eldstebarnet... Lønner seg å følge med skjønner jeg! Men pytt, det får så være...

Skrevet

Hm..trodde det gjaldt kun ved nyfødte barn jeg... Har jo aldri fått noe tillegg for eldstebarnet... Lønner seg å følge med skjønner jeg! Men pytt, det får så være...

Om du har pass til de, barnehage, SFO e.l får du for alle barna, det har iallefall jeg fått beskjed om her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...