Velouria Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Jeg har akkurat bakt en sinnsykt god kake, som jeg bruker natron i. Men den har ikke hevet så mye som den pleier, kan det være at natronen er for gammel? Jeg har ikke posen den var i så jeg vet ikke engang om den har en holdbarhets dato. Jeg har oppbevart den i en tett boks, og Natronen er vel kjøpt i fjor sommer/høst tror jeg. 0 Siter
morsan Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Tror at vhis natron og bakepulver og slikt er _veldig_ gammelt, så vil bakverket kunne bli litt slapt. Men et års tid er jo ikke så lenge! ;-) 0 Siter
Velouria Skrevet 26. august 2005 Forfatter Skrevet 26. august 2005 Tror at vhis natron og bakepulver og slikt er _veldig_ gammelt, så vil bakverket kunne bli litt slapt. Men et års tid er jo ikke så lenge! ;-) Som du sikkert skjønner har det vært svært mye baking her i det siste 0 Siter
zapata Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Jeg fant ut i går at de brukte natron på gammeltestamentlig tid... så nei, den blir helt sikkert ikke for gammel ;-) Ja, veit det var på sidelinja av hva du spør om... - men morro lell - at de brukte natron for over 3000 år sida og, mener jeg! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.