Gå til innhold

Tempur -seng

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Vi er lei av å ligge i en alt for trang og alt for myk seg, og skal kjøpe oss ny.

Vi har kikket litt på Tempursenger, og er forsåvidt ganske positive til dem.

ER det noen her inne som har erfaring med Tempuseng?

Er det behagelig på lang sikt?

Er det kaldt å legge seg i den om vinteren?

Er den god å ha sex i? ( er litt bekymret for at det er for lite sprett... ;-)

Fortsetter under...

Gjest Har tempur
Skrevet

Vi har tempur madress og den er jeg veldig fornøyd med.

"Er det behagelig på lang sikt?" Ja, det syns jeg.

"Er det kaldt å legge seg i den om vinteren?" Om du liker å ha det kaldt på soverommet, så er det veldig HARDT å legge seg. Tempur blir helt stiv når det er kaldt, men den mykner til og former seg etter deg pga kroppstemperaturen din.

"Er den god å ha sex i? ( er litt bekymret for at det er for lite sprett... ;-)" Helt utmerket til formålet.

Mannen min hadde problemer med vond rygg før, men det har blitt helt borte etter at vi kjøpte tempurmadrassen.

Skrevet

Jeg har tempur pute og eeeelsker den! Skulle gjerne hatt hel madrass jeg, men det er litt for dyrt for meg foreløbig. Har prøvd det en gang og det var kjempedeilig!

Skrevet

Et godt tips hvis du liker å ha det kaldt på soverommet er å varme dynene før dere legger dere og så legge de varme dynene på senga en stund slik at madrassen varmes opp.

Skrevet

Vi har en tempur-madrass, og den er fantastisk å ligge på! Vi kjøpte dessverre helt nye madrasser like før jeg fikk tempuren, så vi bruker den til ekstraseng. Nå for tiden sover en av oss på den hele tiden, fordi vi sover i en annen etasje en dobbeltsengen, lang historie..Ligger på forum for psykiatri..:-)

Konklusjon: Tempurmadrass er utrolig deilig!

mvh

Skrevet

Jeg har bare prøvd tempur en gang, og det var da jeg hadde fått et infernalsk hekseskudd i ryggen og kunne ikke sitte og knapt gå og stå. Da lå jeg på en slik madrass mens jeg ventet på at kiropraktoren skulle få tatt meg innemllom dem som hadde bestilt time på forhånd! ;-)

Ubeskrivelig deilig - til tross for de smertene jeg var i.

Jeg har da - naturlig nok (ihvertfall for de fleste) - ikke hatt sex på madrassen!! *hi hi*

Det eneste galt jeg kan komme på vedrørende Tempur, bortsett fra prisnivået - er den reklamekampanjen de kjøre for noen år siden, der Kirsti Sparbo "sto fram" og sa at tempurmadrassen hadde reddet hennes "karriere"! *lol* Jommen sa jeg smør!

Annonse

Skrevet

Helt glimrende madrasser. Det kan ta et par netter å venne seg til den manglende "spretten", men det går seg til. Jeg tror ikke jeg er så "avhengig" av spretten i madrassen i sammenheng med sex - jeg har ihvertfall aldri tenkt over det når jeg har hatt meg med noen på en tempurmadrass :-)

Det er kun ett problem med tempur: Prisen er astronomisk. Men har man råd, så er det en god investering for kroppen.

"..................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...