Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj, oj.

Ja dette blir kos og nytte for hele familien, tenker jeg - og flere med, kanskje? :o)

Dere får virkelig nyte badelivet -

hilsen en litt misunnelig

Skrevet

Oj, oj.

Ja dette blir kos og nytte for hele familien, tenker jeg - og flere med, kanskje? :o)

Dere får virkelig nyte badelivet -

hilsen en litt misunnelig

Ja ; han som solgte det sa at det var bare et minus med det: at en ble avhengig av det ;o)

Også blir det kanskje mindre tv-titting om kveldene?!

Uansett gleder nakken min seg også....

Gjest kroppogsjel
Skrevet

argh *grønn* av misunnelse. Dere kommer til å kose dere glugg ihjel!!! plass til en til??

Mens jeg "har deg her": Fått bodd dere til i nytt hus? Har vært så ujevnt inne her.... fikk dere solgt den andre leiligheten??

Skrevet

Så deilig ut :-)

Vi har også kjøpt noe i dag - dvs vi har betalt - og varen får vi kanskje i neste uke...

Kjempespennende! Ingen andre vet om det. Kjøpes i Tyskland... Må transporteres... Koster mange penger... :-)

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Vi har også kjøpt noe i dag - dvs vi har betalt - og varen får vi kanskje i neste uke...

Kjempespennende! Ingen andre vet om det. Kjøpes i Tyskland... Må transporteres... Koster mange penger... :-)

Ny bil? :)

Skrevet

Hm....nyskjerrig ;o)

Hva kan det være da?

Skrevet

argh *grønn* av misunnelse. Dere kommer til å kose dere glugg ihjel!!! plass til en til??

Mens jeg "har deg her": Fått bodd dere til i nytt hus? Har vært så ujevnt inne her.... fikk dere solgt den andre leiligheten??

Jada;det er plass til 8 voksne ;o)

Joda har kommet i orden nå.

Det som har tatt mest tid er "gutterommet" i kjelleren.

Hele kjelleren(-bad og et soverrom) er laget om til bar med biljard,dart og tvrom ;o)

Så jeg kommer nok til å stikke innom litt oftere fremover nå....

Skrevet

*GLIIIIIS*

Jøss, akkurat det samme har vi! Vår ble hentet av fraktselskap i Frankfurt i dag og kommer hjem til oss på mandag.

Vi har vært uten bil i 14 dager. Det føles mye lenger!

Skrevet

Ja ; han som solgte det sa at det var bare et minus med det: at en ble avhengig av det ;o)

Også blir det kanskje mindre tv-titting om kveldene?!

Uansett gleder nakken min seg også....

Det neste må jo bli prosjektor TV på husveggen, da kan dere ligge i badet og se favorittprogrammene :o)

Heldiggriser! Kos dere masse!

Skrevet

Heldiggris!:) Det så skikkelig deilig ut!

Ja hele kroppen gleder seg ;o)

Skrevet

Det neste må jo bli prosjektor TV på husveggen, da kan dere ligge i badet og se favorittprogrammene :o)

Heldiggriser! Kos dere masse!

Hehe; faktisk så selger de slike massasjespa med 42" innebygd tv!

Men DET er kanskje litt harry ;o)

Skrevet

Hva koster sånnt da?

Vi ser på slike også, men aner ikke hva slags..

Noen er jo så jævla dyre..

Menne grattis, skal ha oss slikt vi også!

Skrevet

Hva koster sånnt da?

Vi ser på slike også, men aner ikke hva slags..

Noen er jo så jævla dyre..

Menne grattis, skal ha oss slikt vi også!

Nå kjøpte vi toppmodellen m/"alt".

Den hadde kosta 179 000; men vi fikk den pruta ned til 149 000;...

Dyrt ja ; men så er det jo en engangs invistering også da ;o)

Mannen min argumenterte i allefall med "da anger vi ikke!"

Kroppene gleder seg i alle fall ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...