Gå til innhold

Fastlege i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale en lege i Trondheim som guttungen kan bruke? Han har en kronisk plage - epilepsi - og trenger oppfølging og kontroller.

Han er student på NTNU, og oppsøkte helsetjenesten på Gløshaugen etter råd fra fastlegen hjemme.

Men han møtte ei arrogant og ekkel klyse.

Han gjorde riktignok jobben sin, men sønnen vil helst ha en positiv og vennlig lege.

Er det noen der nede som kjenner noen de kan anbefale?

Gjest NTNU-studenten
Skrevet

Jeg har også dårlig erfaring med "studentlegene på Gløshaugen", og siden jeg må til lege relativt ofte (har en kronisk lidelse), så har jeg fastlege på Sjøsiden Legesenter. Hun heter Hilde Falck, men jeg ser at hun ikke tar inn flere pasienter. Det er derimot tre andre leger på det senteret, og jeg tror de skal være ganske greie alle sammen. Du kan se oversikten her:

http://is.trygdeetaten.no/FastlegeWeb/fastlege/kommune?sort=praksis&fylkeid=1600&kommuneid=1601

Gjest Calóni
Skrevet

Edda Legesenter! Ingard Løge eller ei dame...Hilde eller Hege eller noe heter hun til fornavn. Det er ikke så lang ventetid der heller. Jeg har enda til gode å oppleve så mye som to uker ventetid. Men vet ikke om de har noen ledige plasser, da.

Skrevet

Jeg har verdens flotteste fastlege i Trondheim, men jeg vet ikke helt om jeg vil legge ham ut her. Send meg en mail så skal jeg si deg hvem.

[email protected]

Men jeg er slett ikke sikker på at han har ledig kapasitet, tviler på det.

Skrevet

Jeg har også dårlig erfaring med "studentlegene på Gløshaugen", og siden jeg må til lege relativt ofte (har en kronisk lidelse), så har jeg fastlege på Sjøsiden Legesenter. Hun heter Hilde Falck, men jeg ser at hun ikke tar inn flere pasienter. Det er derimot tre andre leger på det senteret, og jeg tror de skal være ganske greie alle sammen. Du kan se oversikten her:

http://is.trygdeetaten.no/FastlegeWeb/fastlege/kommune?sort=praksis&fylkeid=1600&kommuneid=1601

Sjøsiden? Det er jo på Stjørdal? Er det Solsiden du mener, kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...