minog Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Kan noen anbefale en lege i Trondheim som guttungen kan bruke? Han har en kronisk plage - epilepsi - og trenger oppfølging og kontroller. Han er student på NTNU, og oppsøkte helsetjenesten på Gløshaugen etter råd fra fastlegen hjemme. Men han møtte ei arrogant og ekkel klyse. Han gjorde riktignok jobben sin, men sønnen vil helst ha en positiv og vennlig lege. Er det noen der nede som kjenner noen de kan anbefale? 0 Siter
Gjest NTNU-studenten Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Jeg har også dårlig erfaring med "studentlegene på Gløshaugen", og siden jeg må til lege relativt ofte (har en kronisk lidelse), så har jeg fastlege på Sjøsiden Legesenter. Hun heter Hilde Falck, men jeg ser at hun ikke tar inn flere pasienter. Det er derimot tre andre leger på det senteret, og jeg tror de skal være ganske greie alle sammen. Du kan se oversikten her: http://is.trygdeetaten.no/FastlegeWeb/fastlege/kommune?sort=praksis&fylkeid=1600&kommuneid=1601 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Edda Legesenter! Ingard Løge eller ei dame...Hilde eller Hege eller noe heter hun til fornavn. Det er ikke så lang ventetid der heller. Jeg har enda til gode å oppleve så mye som to uker ventetid. Men vet ikke om de har noen ledige plasser, da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Jeg har verdens flotteste fastlege i Trondheim, men jeg vet ikke helt om jeg vil legge ham ut her. Send meg en mail så skal jeg si deg hvem. [email protected] Men jeg er slett ikke sikker på at han har ledig kapasitet, tviler på det. 0 Siter
Line Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Jeg har også dårlig erfaring med "studentlegene på Gløshaugen", og siden jeg må til lege relativt ofte (har en kronisk lidelse), så har jeg fastlege på Sjøsiden Legesenter. Hun heter Hilde Falck, men jeg ser at hun ikke tar inn flere pasienter. Det er derimot tre andre leger på det senteret, og jeg tror de skal være ganske greie alle sammen. Du kan se oversikten her: http://is.trygdeetaten.no/FastlegeWeb/fastlege/kommune?sort=praksis&fylkeid=1600&kommuneid=1601 Sjøsiden? Det er jo på Stjørdal? Er det Solsiden du mener, kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.