Gjest ikke foppallinteressert, men.. Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 http://www.dagbladet.no/sport/2005/08/26/441465.html Denne fyren må da snart ha ødelagt det som kunne blitt en strålende fotballkarriere? Kan virkelig dette lønneseg for ham? 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Hvis du med "denne fyren" mener den unge fotballspilleren Mikel, tror jeg heller det er denne Shittu som er i ferd med å ødelegge ham. Gutten selv tror jeg er dypt forvirret akkurat nå. Stakkars gutt, sier jeg. 0 Siter
Gjest ikke foppallinteressert, men.. Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Hvis du med "denne fyren" mener den unge fotballspilleren Mikel, tror jeg heller det er denne Shittu som er i ferd med å ødelegge ham. Gutten selv tror jeg er dypt forvirret akkurat nå. Stakkars gutt, sier jeg. Det har du nok rett i. Men kan ikke FIFA gjøre noe med sånne agenter, da? Er jo rene såpeoperaen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Ja, han er i ferd med å bli ødelagt. Men jeg tviler på at han selv har så mye skyld i det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.