Gå til innhold

venner på besøk

Anbefalte innlegg

Gjest beyonce3
Skrevet

Har tre venninner som jeg pleier å gå på kafe, kino, bowle eller ut sammen med.

Nå har det seg sånn at jeg skulle ønske vi også kunne gå på besøk til hverandre sånn litt utenom at vi er på vorspiel hos hverandre.

i dag måtte jeg melde avbud på bowlinga pga at jeg er syk(ikke noe smittsomt) Skrev til de tre at jeg hadde blitt veldig glad om noen hadde lyst å besøke meg i løpet av helga.

Har fått svar hos to av de nå, bowlinga ble avlyst/utsatt, men ikke et ord om noen av dem kommer på besøk.

De vet også at jeg er litt utafor pga at det er slutt med typen denne uka.

Føler kanskje at de er litt dårlige venninner, men så er det de eneste jeg har som bor her enda.

kulle gjerne hatt ei venninne som likte å komme på besøk og som ville ha meg på besøk litt sånn utenom at det må skje noe spesielt.

Kan si at vi alle er i 30 årene.

Skrevet

Jeg syns ofte det er slik at vennegjenger raskt finner seg noe fast å gjøre sammen. Slik er det med meg, selvfølgelig med unntak.

Jeg fester med noen venner, mens andre venner er jeg sofagris sammen med. Ganske generaliserende dette her, men i grove trekk så stemmer det.

Kanskje dere er gåutvenner? Slik har vanen blitt hos dere i akkurat denne gjengen.

Gjest beyonce3
Skrevet

Jeg syns ofte det er slik at vennegjenger raskt finner seg noe fast å gjøre sammen. Slik er det med meg, selvfølgelig med unntak.

Jeg fester med noen venner, mens andre venner er jeg sofagris sammen med. Ganske generaliserende dette her, men i grove trekk så stemmer det.

Kanskje dere er gåutvenner? Slik har vanen blitt hos dere i akkurat denne gjengen.

Du har nok rett i det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...