Gå til innhold

Har gitt opp, tenger noen gode ord;)

Anbefalte innlegg

Har vell gitt opp detta.Fikk mensen igjen på søndag,noe jeg IKKE ville ha.Klarer ikke å holde på fosteret.Har hatt 5 spontanab.på litt over ett år.Står på vent til å komme inn på RITØ. Har også vært påriksen, men følte det var ett samlebånd.Altså likte oss ikke der.Har derfor bestemt oss for Tromsø.Begynner å bli veeeeldig lei.Er jo bare 26, men føler at tiden går alt for fort.Plutselig er jeg 50 og sitter der som ein sur gammel tante.Noen som har non forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195828-har-gitt-opp-tenger-noen-gode-ord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Dette er min personlige erfaring og den trenger ikke passe for deg, men JEG skulle ønske at noen på et eller annet tidspunkt mens det stod på som "verst" hadde snakket til meg om adopson....for meg var det en lykkelig løsning. Mine barn er født i Kina og er verdens skjønneste unger.

Poenget mitt er at det finnes mange måter og få barn på.

Om det er viktig for deg å gå gravid og bære fram barnet, så passer jo ikke dette, men jeg tar sjansen på å si det. Håper du ikke tar det ille opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...