Gå til innhold

Er dette slutten?

Anbefalte innlegg

Når jeg ikke lenger orker å ha sex med samboeren???

Jeg har alltid vært svært så seksuell av meg, om jeg kan si. Alltid hatt et stort begjær for sex, alltid elska sex-det er rimelig godt ja....

Men nå er jeg skikkelig lei av sex med samboeren. Når vi først "har oss" så er det jo godt osv... Men hyppigheten minsker-det blir sjeldnere og sjeldnere-Har på en måte "fått avsmak" av hele samboeren.....

Jippi, fikk mensen i dag, så nå slipper jeg å tenke mer på det-hvertfall i ei uke.....

Er dette slutten på et 2år langt samboerskap? Tenker, vi har ingen barn og nå burde vel vi vært myyye mer seksuellt aktive....

Ville dere her inne gått-sett fra begge våres synspunkt...

En vil ha mye sex, og en er drittlei hele sexen.....Trist for meg også igrunn-men jeg er aldri kåt lenger.....

Takker for svar....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195833-er-dette-slutten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva tror du årsaken er til at du vil ha mindre sex? har følelsene for samboeren endret seg?

Alle kan sikkert ha litt varierende sexlyst, men du må se på helheten i forholdet

Vet faktiskt ikke, klarer ikke å sette ord på hva jeg føler lenger.....

Jeg tenner vel ikke på han, kanskje der problemet ligger. Men tennde på han før da-...kanskje det va "kjærligheten min til han" om jeg kan si, så gjorde at jeg ble kåt da...

Vet at sexlivet går "opp og ned" hele livet, men at jeg, som omtrent va nymfoman før ikke eier sexlyst skremmer meg.

Og det at vi ikke har sex så ofte lenger, gnager jo vannvittig mye på meg, får dårlig samvittighet....

Huff huff-uklar er jeg sikker, men jeg synes dette er trist.... Kunne jeg valgt et liv sammen med ham, men uten sex-tror jeg faktiskt jeg ville gått for det-for han er igrunn fantastisk mann-jeg vil bare ikke ha han i seng.....Ikke klarer jeg å kysse han heller lenger.....

Jeg har tydeligvis fått en "fysisk sperre" og klare ikke å gjøre noe med det.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195833-er-dette-slutten/#findComment-1369870
Del på andre sider

Jeg tenner vel ikke på han, kanskje der problemet ligger. Men tennde på han før da-...kanskje det va "kjærligheten min til han" om jeg kan si, så gjorde at jeg ble kåt da...

Vet at sexlivet går "opp og ned" hele livet, men at jeg, som omtrent va nymfoman før ikke eier sexlyst skremmer meg.

Og det at vi ikke har sex så ofte lenger, gnager jo vannvittig mye på meg, får dårlig samvittighet....

Huff huff-uklar er jeg sikker, men jeg synes dette er trist.... Kunne jeg valgt et liv sammen med ham, men uten sex-tror jeg faktiskt jeg ville gått for det-for han er igrunn fantastisk mann-jeg vil bare ikke ha han i seng.....Ikke klarer jeg å kysse han heller lenger.....

Jeg har tydeligvis fått en "fysisk sperre" og klare ikke å gjøre noe med det.....

Skjønner at du har det vanskelig. Ikke lett det der. Kanskje du er blitt glad i han som en god venn, men ikke ser på han som en kjærest lengre.

Men kanskje du må gi det litt mer tid, prøve å bli sikker på hva du vil.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195833-er-dette-slutten/#findComment-1369877
Del på andre sider

Gjest jeglei2

Har selv hatt det slik i 3,5 år. Går i bølgedaler, men siden vi har unger, humper det nå avgårde dette livet...

Ender vel med at gubben går lei en dag og sparker meg ut...

PS: bruker du p-piller... mange mister lysten av det, men om de også får så avsmak at kyss også blir ekkelt er jeg ikke sikker på...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195833-er-dette-slutten/#findComment-1370745
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...