Gå til innhold

erfaringer med NKI studier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med fjernundervisning? Positivt/negativt?

Fortell!

hare1365380455
Skrevet

Positivt!! Jeg har tatt folkets brevskole, og nå tar jeg andre nettstudier. Jeg synes det er en kjempefin måte å studere på!

Skrevet

Positivt!! Jeg har tatt folkets brevskole, og nå tar jeg andre nettstudier. Jeg synes det er en kjempefin måte å studere på!

Folkets brevskole, hva er det?

Jeg synes det høres veldig greit ut ja, kan studere akkurat når du vil. Jeg er ikke noe A-menneske for å si det sånn...:P

Tror du det går bra å ta to studier samtidig?

Får du noe fra lånekassa? I tilfelle hvor mye utfra det totale beløpet studiet koster?

hare1365380455
Skrevet

Folkets brevskole, hva er det?

Jeg synes det høres veldig greit ut ja, kan studere akkurat når du vil. Jeg er ikke noe A-menneske for å si det sånn...:P

Tror du det går bra å ta to studier samtidig?

Får du noe fra lånekassa? I tilfelle hvor mye utfra det totale beløpet studiet koster?

http://www.fb.no/ Det er det samme som NKI og NKS. Du får se hvor de har det studiet du ønsker å ta! Jeg har ikke fått lån og stipend (jeg har ikke søkt), men du kan undersøke om du kan få det. Nå tar jeg nettstudie via skole i utlandet. Hvilke studier tenker du på? Om du vil ta to samtidig går det om det er små fag. Om det blir mer enn f.eks. 30 studiepoeng på 1/2 år kan det bli for mye. Jobber du også? Det som er fint med nettstudier er at du kan lese når det passer deg.

Skrevet

http://www.fb.no/ Det er det samme som NKI og NKS. Du får se hvor de har det studiet du ønsker å ta! Jeg har ikke fått lån og stipend (jeg har ikke søkt), men du kan undersøke om du kan få det. Nå tar jeg nettstudie via skole i utlandet. Hvilke studier tenker du på? Om du vil ta to samtidig går det om det er små fag. Om det blir mer enn f.eks. 30 studiepoeng på 1/2 år kan det bli for mye. Jobber du også? Det som er fint med nettstudier er at du kan lese når det passer deg.

Jeg tenkte på interiørarkitekt og/eller psykologi.

De skriver at jeg bestemmer selv hvor lang tid jeg vil bruke på studiet.

Får en bare ta eksamen når en føler en er klar for det altså?

Hva slags studier tar du?

Fint at man kan jobbe samtidig ja:)

hare1365380455
Skrevet

Jeg tenkte på interiørarkitekt og/eller psykologi.

De skriver at jeg bestemmer selv hvor lang tid jeg vil bruke på studiet.

Får en bare ta eksamen når en føler en er klar for det altså?

Hva slags studier tar du?

Fint at man kan jobbe samtidig ja:)

Jeg tar fag innen omsorg. Du kan bruke den tiden du trenger, men det er nok best å konsentrere seg om ett fag. I psykologi er det nok mye pensum, men det er et fag du kan ha god nytte av i mange yrker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...