Gå til innhold

Er han lei?

Gjest forelsket i han

Anbefalte innlegg

Gjest forelsket i han
Skrevet

Når den nye kjæresten ringer og sier at han har ikke tid til meg foreløpig pga. farens og sønnens sykdom, men presiserer at vi holder kontakten videre. Ja så sitter jeg inne med den følelsen at nå nærmer det seg slutten. Spesielt når han ringte veldig sent i går kveld etter at jeg hadde sent han godnattamelding og fortalt han hvor mye jeg savnet ham. Føler meg rimelig dum, og går hele tiden og venter på et eller annet. Sier han at vi skal holde kontakten bare for å være høflig eller? Hvorfor ringer han så sent? Jeg er oppover ørene forelsket i han, men vil ikke presse ham nå. Skulle bare vist om han er lei av meg eller frustrert over alle sykdommene rundt ham.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men har han ikke nettopp fortalt deg at det er alle sykdommene rundt ham som er problemet?

Skrevet

Jammen han sier jo at det er sykdom hos faren og sønnen som opptar han!

Kanskje han ringte deg med en gang han så meldinga, og ville forklare hvorfor han er fraværende?!?

Gi fyren en sjanse!

Gjest forelsket i han
Skrevet

Men har han ikke nettopp fortalt deg at det er alle sykdommene rundt ham som er problemet?

Jo, men jeg er så vanvittig forelsket i han. Føler at jeg dummet meg ut da jeg skrev til han i går opp i sengen hvor mye jeg savnet han.

Skrevet

Han har en far og en sønn som er syk, klart han har andre ting enn deg å tenke på da.

Er han interessert så tar han kontakt senere, men du kan ikke forvente å få noen avklaring på det nå.

Gjest forelsket i han
Skrevet

Kanskje han ringte deg med en gang han så meldinga, og ville forklare hvorfor han er fraværende?!?

Gi fyren en sjanse!

Det gjør jeg helt sikkert, siden jeg er oppover ørene forelsket i han. Lurer bare på om jeg skal vente til han tar kontakt eller sende en liten hyggelig melding helgen.

Gjest forelsket i han
Skrevet

Gi fyren en sjanse!

Det gjør jeg helt sikkert, siden jeg er oppover ørene forelsket i han. Lurer bare på om jeg skal vente til han tar kontakt eller sende en liten hyggelig melding helgen.

Skrevet

Han er ikke lei av deg - da hadde han ikke sagt at han ville holde kontakten, men trenger litt pause akkurat nå på grunn av mye sykdom i familien.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo, men jeg er så vanvittig forelsket i han. Føler at jeg dummet meg ut da jeg skrev til han i går opp i sengen hvor mye jeg savnet han.

Du bør ta det litt rolig en stund dersom han har gjort det klart at han akkurat nå har viktigere ting enn deg å prioritere, og hans syke far og sønn er viktigere enn deg.

Ikke mas på han når han er i denne situasjonen. Da kan han fort bli lei.

Gjest forelsket i han
Skrevet

Du bør ta det litt rolig en stund dersom han har gjort det klart at han akkurat nå har viktigere ting enn deg å prioritere, og hans syke far og sønn er viktigere enn deg.

Ikke mas på han når han er i denne situasjonen. Da kan han fort bli lei.

Mener du at jeg dummet meg ut med den meldingen hvor mye jeg savnet han i sengen i går, ringte han for å antyde det eller fordi han savnet meg også, men kunne ikke prioritere det savnet? Jeg blir gal av disse tankene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mener du at jeg dummet meg ut med den meldingen hvor mye jeg savnet han i sengen i går, ringte han for å antyde det eller fordi han savnet meg også, men kunne ikke prioritere det savnet? Jeg blir gal av disse tankene.

Jeg aner ikke hva han mente. Jeg vet ikke hvordan dere snakker til hverandre til vanlig og hvordan meldinger dere normalt sender hverandre.

Men det høres ut som om du overanalyserer noe helt vannvittig.

Skrevet

er de dødssyke? hvs ikke er det bare en dååårlig unnskyldning.

Gjest forelsket i han
Skrevet

er de dødssyke? hvs ikke er det bare en dååårlig unnskyldning.

Faren hans er alvorlig syk ja, men han har ikke reist til han enda. Venter på nærmere beskjeder. Det er for så vidt ikke dårlig unnskyldning, men jeg er usikker på om han bruker den fordi han er usikker og vil holde meg litt til.

Skrevet

Faren hans er alvorlig syk ja, men han har ikke reist til han enda. Venter på nærmere beskjeder. Det er for så vidt ikke dårlig unnskyldning, men jeg er usikker på om han bruker den fordi han er usikker og vil holde meg litt til.

hm.....da vet jeg jammen ikke selv.....snålt uansett. du kan jo si til han at du kan forstå at han reagerer på sin måte, og at du ikke har lyst å starte en svær diskusjon her ognå- men at han på sikt ikke kan skyve alle vekk i kriser. og så kan du si at hvis han ønsker å fortsette med deg så skal du selvsagt være der for han slik han selv ønsker nå, men at hvis det ligger noe annet bak så vil du ta en liten pause slik at han kan bruke tiden med familien istedetfor å ha noe halvveisgreier med deg oppi alt.

Gjest forelsket i han
Skrevet

hm.....da vet jeg jammen ikke selv.....snålt uansett. du kan jo si til han at du kan forstå at han reagerer på sin måte, og at du ikke har lyst å starte en svær diskusjon her ognå- men at han på sikt ikke kan skyve alle vekk i kriser. og så kan du si at hvis han ønsker å fortsette med deg så skal du selvsagt være der for han slik han selv ønsker nå, men at hvis det ligger noe annet bak så vil du ta en liten pause slik at han kan bruke tiden med familien istedetfor å ha noe halvveisgreier med deg oppi alt.

Forholdet er lagt på is fra hans side, og jeg kan godt holde meg unna han en stund hvis det hjelper. Jeg vil bare vite hvor jeg står og det er ikke så enkelt.

Skrevet

Forholdet er lagt på is fra hans side, og jeg kan godt holde meg unna han en stund hvis det hjelper. Jeg vil bare vite hvor jeg står og det er ikke så enkelt.

ååååå....såpass ja...hm. ja da er det jo jammen ikke lett.....tror du av diverse grunner blir nødt til å begynne å kanskje se på deres forhold som over, midlertidig iallefall? er jo en spesiell situasjon, men når han ikke engang gidder kommunisere med deg så.....tja. pause er jo som regel bare et annet ord for slutt for at man skal unngå den store bomben...umulig å trekke noen konklusjon men det ser aknskje ikke ¨så lyst ut?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...