Gå til innhold

Merkelig dame på butikken

Anbefalte innlegg

Gjest spørsmålstegndame
Skrevet

En dame gikk fort rundt og snakket i telefonen. En gang skumpet hun borti meg og sa pass deg! Hun var virkelig merkelig, som om hun gjemte seg for noen eller ventet på noen. Så plutselig satt hun seg på huk bak snopedisken ved kassen. Mobilen hennes ringte og hun sa at hun ventet på taxi. Før dette sa hun at -de må ikke se meg! En voksen dame som så helt vanlig ut. Kanskje ikke så velstelt. Jeg tror ikke hun bor her, men jeg lurer på om hun var på stoffer eller psykisk syk. Det var bare å ubehagelig og merkelig hele greia.

Gjest RødRubin
Skrevet

Hun virker noe merkelig ja, men siden hun ikke gjorde noe annet enn være rar er det vel bare å smile av det;) Det er ikke lett å definere hvem som er normal og hvem ikke er det.

Skrevet

Høres ut som naboen vår det der :o) ..... hun har turettssyndrom + ADHD, tar hun ikke medisinene sine får hun forfølgelsesvanvidd, oppfører seg helt snodig, ja faktisk nesten farlig noen ganger ..... grøss og gru

Skrevet

hehe, hun hørtes merkelig ut ja! Man blir litt nysgjerrg på sånne!

Gjest Bertinemor
Skrevet

Høres ut som en psykisk lidelse eller stoff ja. Slike vrangforestillinger og paranoia er en vanlig reaksjon på schizofreni og amfetamin-misbruk. Det er jo også andre litt mindre alvorlige sykdommer som kan forårsake dette, men en ting er sikkert og det er at hun trenger hjelp. Det må være utrolig ubehagelig å konstant tro at noen er ute etter å ta deg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...