Gå til innhold

Feil å ta kontakt??

Anbefalte innlegg

Gjest Hva sier dere da???
Skrevet

Tilfelidg mens jeg surfer på nettet kommer jeg over navnet til en gammel venn av meg. Vi rotet litt sammen den gangen, men sjalusi å tull ødela det forholdet. Dessuten var vi vel for unge.

Traff ham siden tilfeldig, etter flere år uten noen kontak. Det var kjekt å høre hvordan han hadde det, og vi pratet om alt som hadde skjedd i livene våre siden sist. Jeg hadde truffet mannen i mitt liv, han hadde ett fallert samboerskap og ett barn.

Jeg er fremdeles samboer med mannen i mitt liv, og har fått to deilige barn med ham.

Men så var det da jeg såg navnet til denne x'en, og fikk veldig lyst å ta kontakt. Er det dårlig gjort overfor min samboer? Jeg har jo ingen skumle hensikter, ville bare vært så kjekt å få kontakt med denne gamle vennen igjen.

Men ville jeg likt om samboeren min tok kontakt med x'ene??

Njeeeaaa...Vet ikke jeg...

Gjest RødRubin
Skrevet

Så lenge du har ingen skumle hensikter så ser jeg ikke noe galt i det. Du råder over ditt eget liv og mannen din trenger ikke å vite hvert skritt du foretar deg. Dette er opp til din egen samvittighet, og det er den du må spørre om det er riktig eller galt.

Skrevet

Jeg ville ikke likt det hvis jeg var mannen din! På den annen side hadde vært greit nok dersom det var full åpenhet rundt dette. Så dersom du har fortalt ham alt allerede, så kan det jo muligens være greit. Ellers synes jeg du skal la vær, så viktig er det vel ikke?

mallika1365380836
Skrevet

Jeg ville ikke tatt kontakt, så lenge du føler på deg at du ikke hadde likt det dersom din samboer tok kontakt med sin x, så bør du ikke gjøre det.

Dessuten kan det være at din x' tolker kontakt forsøket ditt helt feil, og før du får sukk for deg så har det blitt den suppa...

Skrevet

Jeg synes ikke du skal gjøre det.

Hadde vært moro å tilfeldig møtt noen gamle flammer, men jeg ville aldri aktivt tatt kontakt med dem! Det blir noe annet, synes jeg!

Gjest KåreKari
Skrevet

Nei, jeg synes ikke du skal ta kontakt med han!

Men om du absolutt VIL møte han, og har ingen uærlige hensikter, OG elsker din samboer, så tar du samboeren din med når du møter han.

Skrevet

Hva var det der? Et rådyr? Man kan bare tenke seg til hvordan det ser ut hvis det er en elg man kjører på.

"..................................."

Skrevet

Heh-heh....sorry - der bommet jeg stygt, gitt :-)

"....................................."

Skrevet

Jeg fikk en følelse av at du ville ta kontakt for å se om du fremdeles har følelser for ham?

Nah - ikke ta kontakt du. Ikke med mindre du føler at du kan ha full åpenhet overfor mannen din omkring det.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Hvis du må spørre deg selv (og dol) om det er ok, ja- da syns jeg svaret gir seg selv. Hadde det vært helt ok, hadde du ikke tvilt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...