Gå til innhold

Utrolig hva bil i stor fart kan gjøre :(

Anbefalte innlegg

mallika1365380836
Skrevet

Den bilen må jo ha kjørt sinnsykt fort da...

Skrevet

Da velger jeg å ikke gå inn på den linken jeg. :) Titter heller på rævene til SDD. ;)

Skrevet

Wow.. kan iallefall gå utifra at dyret døde MOMENTANT (og det gjorde kanskje sjåføren og?), heh, steike.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Å fyttiinnihelvete!

Han der må ha kjørt jævla fort.

Gjest svaksterk
Skrevet

Fy for noen bilder. Men det værste er kommentarene under bildene. Skremmende synes jeg,hvis de mener det seriøst??????

Hva folk kan få seg til å synes er morsomt! :-(

Skrevet

Det jeg tenker, er at denne gangen var det et rådyr. En annen gang er det et menneske,..

Håper jeg aldri kommer ut for noe slikt!

Skrevet

Hva var det der? Et rådyr? Man kan bare tenke seg til hvordan det ser ut hvis det er en elg man kjører på.

"..................................."

Skrevet

Å dæven. Her har det gått fort i svingene gitt. Delt i to på midten jo! Usj. Var da enda godt det ikke var en unge (eller en voksen) han kjørte på...

Skrevet

Nå ble jeg kvalm. Men tror kanskje kommentarene under bildene gjorde meg mer kvalm enn bildene. Håper det blir en av dems tur neste gang!

Skrevet

Stygt.

Neste gang du kjører bil gjennom elgterreng, tenk på at en elg på 500 kg inn gjennom frontvinduet på bilen er mye verre.

På grunn av bilbeltet rekker du ikke å dukke ned på gulvet og huet ditt blir revet av.

Skrevet

ÆÆÆÆSJ!!

Det er noe av det mest motbydelige jeg har sett på lenge...

*kvalm*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...