Gå til innhold

Personlig trener?

Anbefalte innlegg

Gjest amparro
Skrevet

Er det noen her inne som har hatt personlig trener?

Hvilke erfaringer har du?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har naturligvis ikke brukt en PT. Jeg er ikke dum i hodet.

Dersom man vil kaste bort mange hundre kroner per økt på en skapning som ikke gjør noe mer enn det en normal instruktør burde lære deg i løpet av et par prøvetimer, så er det derimot helt sikkert greit.

Men det koster deg jo fort 1000 kroner (minst) for 3 ganger. Altså 1000 kroner i uka.

Er du styrtrik skader det naturligvis ikke, men hvis ikke har det fint lite for seg.

Skrevet

Jeg har naturligvis ikke brukt en PT. Jeg er ikke dum i hodet.

Dersom man vil kaste bort mange hundre kroner per økt på en skapning som ikke gjør noe mer enn det en normal instruktør burde lære deg i løpet av et par prøvetimer, så er det derimot helt sikkert greit.

Men det koster deg jo fort 1000 kroner (minst) for 3 ganger. Altså 1000 kroner i uka.

Er du styrtrik skader det naturligvis ikke, men hvis ikke har det fint lite for seg.

"Dersom man vil kaste bort mange hundre kroner per økt på en skapning som ikke gjør noe mer enn det en normal instruktør burde lære deg i løpet av et par prøvetimer"

Det går jo mer på å ha en som følger deg opp hele tiden, og som assisterer og hjelper deg. Det er dyrt, men har man pengene så er det jo bare positiv effekt å få ut av det (med mindre det er en trener som ikke kan jobben sin).

"..................................."

Skrevet

*Hehe* Har du sett Arthur-filmene? Der hun gamle tanten har personlig trener - han trener _for_ henne mens hun står og nipper til et glass vin og ser på den lekre rumpa hans mens han tar armhevinger på golvet! ;o) Sånn trener vil jeg ha!

Gjest jeg har prøvd, ja
Skrevet

Hei,jeg har prøvd PT på SATS og jeg var så fornøyd etter de første tjue timene at jeg endte opp med førti timer total! Det var veldig bra. Hadde en som fikk meg til å prestere masse, hadde ikke klart det på egenhånd. Og det beste; jeg gikk ned 26 kg på veien.

jeg har prøvd sånn tjue minuntters treningsveiledning før, det kan overhodet ikke sammenliknes.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Kona er min personlige trener. Ja - det er dyrt, jeg har ikke sett bankkortet mitt på mange år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...