Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fortært nesten en hel pose med minde sjokoladeblanding... bortsett fra de som jeg ikke liker så godt, som ren melkesjokolade, skokolade med puffet ris samt nougatfyll-sjokoladene. Men det som er litt rart, er at i mårra kommer de sjokoladene til å smake helt viduenderlig ;-)

Noen som kjenner seg igjen?

Hilsen sjokomanen

Skrevet

Hehe... Satt nettopp fra meg en pose chilinøtter, det er 4 nøtter igjen, men akkurat nå orker jeg bare ikke tanken på å putte inn en eneste til i munnen. I tillegg til en halv hjemmelaget pizza, en sjokolade og en halv halvannenliter cola er magen temmelig stappa akkurat nå.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kjenner meg vanligvis ikke så veldig igjen, men jeg gikk amok i taxfree-en forleden, og gumler Toblerone, Winegums samt 3 pakker nydelig sjokoladekonfekt av ulike typer fra Anton Berg.

Jeg er veldig nødt til å begynne å trene om en ukes tid. Det er helt sikkert. Men etter å ha dytta i meg alt dette vil motivasjonen være på topp bare ved å se meg i speilet. :)

Skrevet

Jeg kjenner meg vanligvis ikke så veldig igjen, men jeg gikk amok i taxfree-en forleden, og gumler Toblerone, Winegums samt 3 pakker nydelig sjokoladekonfekt av ulike typer fra Anton Berg.

Jeg er veldig nødt til å begynne å trene om en ukes tid. Det er helt sikkert. Men etter å ha dytta i meg alt dette vil motivasjonen være på topp bare ved å se meg i speilet. :)

Vi var i Danmark for noen uker siden og kjøpte en del godteri i tax-free'en. Ungene hadde full kontroll på hva som ble kjøpt.

Men -. både mannen min og jeg er noen ulver etter godter. Han snokte til seg det meste av vingumkmilen, mens jeg har spiet opp bilene og colaflaskene... Lurer på om ungene oppdager det når de skal ha lørdagsgodt i morgen!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi var i Danmark for noen uker siden og kjøpte en del godteri i tax-free'en. Ungene hadde full kontroll på hva som ble kjøpt.

Men -. både mannen min og jeg er noen ulver etter godter. Han snokte til seg det meste av vingumkmilen, mens jeg har spiet opp bilene og colaflaskene... Lurer på om ungene oppdager det når de skal ha lørdagsgodt i morgen!

Hehe, dere får et helvete hvis de oppdager det. :)

Jeg spiser sjelden godteri utenom på kino, men jeg får perioder. Og når jeg har det i hus, som må, går det faen døtte meg unna.

Skrevet

Huff...jeg har også skeiet ut i dag. Har vært SÅ flink i 14 dager, men i dag har jeg spist 1 Troika, 1/2 pose M og ostesmørbrød til kvelds. Ble bare så sinnsykt godtesyk i ettermiddag, og nå angrer jeg!!! Skal på fest i morgen og har en bukse jeg skal inn i, den var litt trang for 14 dager siden, men jeg håper den sitter som et skudd i morgen til tross for sjokoladen i dag...

Skrevet

Hehe, dere får et helvete hvis de oppdager det. :)

Jeg spiser sjelden godteri utenom på kino, men jeg får perioder. Og når jeg har det i hus, som må, går det faen døtte meg unna.

Det var da voldsomt til skrivefeil i siste innlegg. Du får ha meg unnskyldt. Jeg skylder på hvitvinen :-)

Gjest girasol
Skrevet

Du verden så godt de sjokoladene som lå igjen i skåla etter gårsdagens utskeielse smaker i dag! ;-) Rart med det, du innbiller deg at du ikke liker den eller den slagen så godt, og lar dem ligge igjen i skåla... men når disse er de eneste du har å velge mellom dagen etter - vel, DA smaker de godt da!!

;-)

Skrevet

Du verden så godt de sjokoladene som lå igjen i skåla etter gårsdagens utskeielse smaker i dag! ;-) Rart med det, du innbiller deg at du ikke liker den eller den slagen så godt, og lar dem ligge igjen i skåla... men når disse er de eneste du har å velge mellom dagen etter - vel, DA smaker de godt da!!

;-)

Jeps, my point exactly ;-)

Skrevet

Huff...jeg har også skeiet ut i dag. Har vært SÅ flink i 14 dager, men i dag har jeg spist 1 Troika, 1/2 pose M og ostesmørbrød til kvelds. Ble bare så sinnsykt godtesyk i ettermiddag, og nå angrer jeg!!! Skal på fest i morgen og har en bukse jeg skal inn i, den var litt trang for 14 dager siden, men jeg håper den sitter som et skudd i morgen til tross for sjokoladen i dag...

Det gjaldt en utskeielse dette her for min del også! Har vært så flink i hele sommer atte, og gått ned flere kilo, men kjente bare at jeg MÅTTE i går :-) Og jeg har faktisk ikke dårlig samvittighet, for jeg veit jo at det er det daglige inntaket av kalorier og fett over lengre tid som har betydning. Ikke en dags utskeielse, så kast bort den dårlige samvittigheten Aryane, og lev helelr leeenge på all den fantastiske sjokoladen etc.som du tillot deg å ha i deg i går :-) Det er mitt råd!

Skrevet

Jepp, her kjente jeg meg igjen!!

Forøvrig var det godt å høre at det ikke bare er meg som har skeiet skikkelig ut. På torsdag åt jeg godteri til den store gullmedaljen. Og jeg som har vært så flink de siste månedene og bare spist sunt (nesten).

Skrevet

Det gjaldt en utskeielse dette her for min del også! Har vært så flink i hele sommer atte, og gått ned flere kilo, men kjente bare at jeg MÅTTE i går :-) Og jeg har faktisk ikke dårlig samvittighet, for jeg veit jo at det er det daglige inntaket av kalorier og fett over lengre tid som har betydning. Ikke en dags utskeielse, så kast bort den dårlige samvittigheten Aryane, og lev helelr leeenge på all den fantastiske sjokoladen etc.som du tillot deg å ha i deg i går :-) Det er mitt råd!

Ja det er sant det du sier! I grunnen så har jeg bestemt at jeg skal ha en dag i uken der jeg spiser det jeg vil i passe mengder, så sånn sett gjorde jeg jo ikke noe galt! I dag går det i knekkebrød igjen, blir nok litt utskeielser i kveld også i form av alkohol.... :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...