Gå til innhold

Frustrert bankkunde...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må rett som det er i banken, til tross for at jeg er en flittig nettbankbruker, desverre kan man ikke fysisk putte penger inn i datamaskinen, så da må jeg ta med pengesekken ned til banken.

Det gjorde jeg i dag kl 14.50, 10 minutter før banken stengte. Da var det kø ut gjennom døren, tror det var ca 20 stk som stod og ventet, og de har bare en skranke. Har lagt merke til at de fleste bankene har fjernet de gamle skrankene, og har nå bare en som er betjent. Greit nok at de har fått mindre å gjøre ettersom de fleste nå bruker nettbank, men burde de ikke ha et alternativ dersom det er mye folk? Hun som stod bak skranken stresset skikkelig for å betjene alle kundene, mens de to andre damene som jobbet der stod og diskuterte hva de skulle ha til middag, men hva annet kunne de ha gjort da? Det var jo ikke plass til at de kunne trådd til og hjulpet midt i rushet.

Måtte bare få det ut for dette irriterer meg hver gan jeg må i banken....

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Jeg vet ikke hvor du bor men i Oslo har ihvertfall DnBNOR (og sikkert de andre større bankene) innskuddsautomater til både sedler og mynt. Men man må selvsagt være kunde i banken for å bruke dem (krever kort).

Skrevet

Jeg vet ikke hvor du bor men i Oslo har ihvertfall DnBNOR (og sikkert de andre større bankene) innskuddsautomater til både sedler og mynt. Men man må selvsagt være kunde i banken for å bruke dem (krever kort).

Ja det har de her i Bergen også, men jeg driver firma og dette gjelder penger som jeg har mottatt kontant fra kunder, da må det spesifiseres hvor pengene kommer fra for at det skal godtaes i regnskapet. Hadde det ikke vært for det hadde jeg selvfølgelig brukt innskuddsautomatene.

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Ja det har de her i Bergen også, men jeg driver firma og dette gjelder penger som jeg har mottatt kontant fra kunder, da må det spesifiseres hvor pengene kommer fra for at det skal godtaes i regnskapet. Hadde det ikke vært for det hadde jeg selvfølgelig brukt innskuddsautomatene.

OK jeg tenkte på privatinnskudd :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...