Gå til innhold

Volvat?

Gjest noen som har erfaring fra volvat?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ja.Har hatt to forsøk med icsi der og har fått fire barn ut av de forsøkene.Hyggelige og kjempe dyktige folk som jobber der.

Hei,hei!!!!

ble litt nyskjerrig på det du skrev om volvat...jeg er under "fertilitetsbehandling" på kk på haukeland...fikk påvist pco,og jeg og samboeren min har prøvd å få barn i ett år nå uten resultater....nå har jeg vurdert å gå på volvat.

tenker at det går raskere der enn det offentlige...

Hvordan fungerer det på volvat??har det kostet deg mye..er så nyskjerrig og ønsket om barn er utrolig høyt og jeg er villig til og prøve alt!!

Takk for svar på forhånd:-)

Klemzer.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195873-volvat/#findComment-1394958
Del på andre sider

Gjest silketråd

Hei,hei!!!!

ble litt nyskjerrig på det du skrev om volvat...jeg er under "fertilitetsbehandling" på kk på haukeland...fikk påvist pco,og jeg og samboeren min har prøvd å få barn i ett år nå uten resultater....nå har jeg vurdert å gå på volvat.

tenker at det går raskere der enn det offentlige...

Hvordan fungerer det på volvat??har det kostet deg mye..er så nyskjerrig og ønsket om barn er utrolig høyt og jeg er villig til og prøve alt!!

Takk for svar på forhånd:-)

Klemzer.....

Jeg syns de var proffe og effektive.Og hyggelige. Prisene er sikkert endret siden jeg var der. Ta og ring dem og be om å få tilsendt info og priser da vel!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195873-volvat/#findComment-1398279
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...