Gå til innhold

Vondt i magen og rennaræv

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Noen tips?

Våknet i dag tidlig med smerter i venstre magedel. Tenkte først det bare var magemuskelen siden jeg har hostet en del de siste dagene.

Men nå, etter frokost, registrerer jeg hyppige dassturer med voksne renneutslipp, og økende magesmerter. Det rumler også fælt nedi der.

Har dytta i meg nyco fruktsalt, men flere råd aner jeg ikke.

Faen, her har jeg vært i syden i en uke og først når jeg kommer hjem spiser jeg sannsynligvis noe galt. Det er sikkert de jævla WineGums-ene jeg dytta i meg i hele går.

Og jeg som har tatt initiativ til en bedre middag på en bedre restaurant i Oslo med noen venner i kveld, og så gratiskonsert med A-Ha i Frognerparken :(

Min siste frihelg før ferien er over er det også.

Faen i helvete!

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

20

• Lillemus

15

• Gyda

7

• Aryane

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kokt ris og vann hjelper på hunder med dårlig mage i alle fall...

Før eller siden må det jo bli tomt nedi der da så kanskje du er på beina igjen i kveld?

Skrevet

Auch!

Det hørtes ikke bra ut. Om du tilfeldigvis har eplejuice og farris i huset, så blander du det sammen og drikker. Det binder magen og hjelper så du ikke blir dehydrert (selvom det skal noe til).

Ellers funker revet eple, da helst grønn/gule epler.

Om jeg kommer på noe mer i farta skal jeg gi beskjed.

God bedring!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kokt ris og vann hjelper på hunder med dårlig mage i alle fall...

Før eller siden må det jo bli tomt nedi der da så kanskje du er på beina igjen i kveld?

Skulle veldig gjerne vært på beina til i kveld. Akkurat nå føles det bedre, men jeg tør ikke håpe for mye. Må i hvert fall gi de andre beskjed innen et par timer, så jeg får håpe jeg får ut faenskapet innen da!

Mail er forresten sendt!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Auch!

Det hørtes ikke bra ut. Om du tilfeldigvis har eplejuice og farris i huset, så blander du det sammen og drikker. Det binder magen og hjelper så du ikke blir dehydrert (selvom det skal noe til).

Ellers funker revet eple, da helst grønn/gule epler.

Om jeg kommer på noe mer i farta skal jeg gi beskjed.

God bedring!

Hva med cola? Det har jeg her. Jeg har for øvrig masse Farris her også, men trodde man skulle holde seg unna vann i sånne situasjoner?

Er aldri syk på denne måten så jeg kan ikke si jeg er veldig bevandret i det her. Vet bare at jeg hater det!

(Selv om det ikke har slått ut skikkelig ennå. Har full kontroll og sånn. Bank i bordet...).

Skrevet

Hva med cola? Det har jeg her. Jeg har for øvrig masse Farris her også, men trodde man skulle holde seg unna vann i sånne situasjoner?

Er aldri syk på denne måten så jeg kan ikke si jeg er veldig bevandret i det her. Vet bare at jeg hater det!

(Selv om det ikke har slått ut skikkelig ennå. Har full kontroll og sånn. Bank i bordet...).

Cola funker sikkert også, men det har jeg aldri i hus, så jeg tenkte ikke på det

Farris har litt salt i seg så det er bindene, vet ikke hvorfor man skal ha eplejuice i, det er kanskje bare for å lure det i barn?

Jeg vet venninnen min sverger til cola og salt potetgull, men om det funker vet jeg ikke, jeg aldri har prøvd det selv.

Velkommen hjem fra ferie forresten!

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Cola funker sikkert også, men det har jeg aldri i hus, så jeg tenkte ikke på det

Farris har litt salt i seg så det er bindene, vet ikke hvorfor man skal ha eplejuice i, det er kanskje bare for å lure det i barn?

Jeg vet venninnen min sverger til cola og salt potetgull, men om det funker vet jeg ikke, jeg aldri har prøvd det selv.

Velkommen hjem fra ferie forresten!

Jeg skal i hvert fall ikke svelge ned farrisen med WineGums. Det er enten det eller kjøttdeigen i tacoen jeg spiste i går som har gjort dette med meg (har hatt dårlig erfaring med kjøttdeig tidligere).

Akkurat nå føler jeg meg bedre, men uansett om jeg føler meg fin helt fram til vi skal dra inn etterpå er det jo jævla skummelt å dra. :(

Skrevet

Jeg skal i hvert fall ikke svelge ned farrisen med WineGums. Det er enten det eller kjøttdeigen i tacoen jeg spiste i går som har gjort dette med meg (har hatt dårlig erfaring med kjøttdeig tidligere).

Akkurat nå føler jeg meg bedre, men uansett om jeg føler meg fin helt fram til vi skal dra inn etterpå er det jo jævla skummelt å dra. :(

Ja, det er jævlig kjipt å gå nedover Bogstadveien med brun ræv ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, ja.

Men hva tror du. Det er ganske sikkert et resultat av noe jeg har spist, og ikke omgangssyke. Det slår kraftigere ut + at jeg ikke har hatt det siden jeg var barn, så det er det garantert ikke.

Hvis det er noe jeg har spist er det vel bare å få det ut, og så er det ganske bra igjen, ikke sant?

Så hvis jeg f.eks. ikke har noen problemer de nærmeste 3 timene bør jeg vel være safe?

Skrevet

Rist ut kullsyra i colaen så skal det fungere bra.

Blåbærsaft er også bra.

God bedring,min hockeyvenn;.)

Gjest Halling
Skrevet

Ække det Oslos bargate nr 1?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Rist ut kullsyra i colaen så skal det fungere bra.

Blåbærsaft er også bra.

God bedring,min hockeyvenn;.)

Hmmm, det med kullsyra glemte jeg.

Får riste den før neste glass. :)

Annonse

Gjest kø kø kø kø kø -> og vondt imagen ...
Skrevet

He he jeg kom til å tenke på en episode når du skriver om vond mage og rennaræv

En bekjent skulle innover til Oslo en dag å ha en forelesning

Å som kjent, det er kø kø kø kø nesten fra Drammen og inn til Oslo

Han satt i denne køen da han merket at magen begynte å slå knute på seg ...... han merket at han helst burde vært på en do for dette ville ut, FORT :o). Han lå omtrent i setet, niholdt i rattet å kneip igjen :o) (jeg lo så jeg grein da han fortalte om episoden, da han etterlignet hva hvilken stilling han hadde hatt i bilen, vet ikke om dere ser det foran dere :o), litt vanskelig å beskrive det uten å vise dere )

Heldigvis slapp det taket innimellom, men køen gikk grusomt tregt, og innimellom kom disse enorme knipene igjen. Han fikk snirkla seg over i høyre feltet, slik at han kunne svinge inn på en bensinstasjon. Og etter en langt om lenge fikk han kommet seg på do :o). Heldigvis :o).

Får håpe du blir bra til å nyte A-ha ikveld da, (du kan takke arbeidsgiveren min forresten for denne konserten :o) )

ShitDiddelyDo
Skrevet

Se her, SDD. Jeg fant en side til deg, kanskje den har noen tips som passer for deg:

http://www.lommelegen.no/art/art1799.asp

Ha riktig god bedring, så får jeg virkelig håpe at du kommer deg på restauarant og Aha-konstert i kveld.

God bedring - fra

Du, hva er luftsmerter? Er det sannsynligvis det jeg følte i venstre magehalvdel i dagmorges og fram til jeg var på dass 3 kjappa ganger for en time siden? (smertene forsvant etter det. Nå murrer magen bare litt svakt - også det mindre enn tidligere).

Det er kanskje et godt tegn at jeg har følt meg nesten helt fin i halvannen time?

Hehe, jeg har ingen problemer med å skrive absolutt alt på sexforumet, men jeg hater virkelig å snakke om driteproblemer. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=kø kø kø kø kø -> og vondt imagen ...' timestamp='1125139344' post='2727648]

He he jeg kom til å tenke på en episode når du skriver om vond mage og rennaræv

En bekjent skulle innover til Oslo en dag å ha en forelesning

Å som kjent, det er kø kø kø kø nesten fra Drammen og inn til Oslo

Han satt i denne køen da han merket at magen begynte å slå knute på seg ...... han merket at han helst burde vært på en do for dette ville ut, FORT :o). Han lå omtrent i setet, niholdt i rattet å kneip igjen :o) (jeg lo så jeg grein da han fortalte om episoden, da han etterlignet hva hvilken stilling han hadde hatt i bilen, vet ikke om dere ser det foran dere :o), litt vanskelig å beskrive det uten å vise dere )

Heldigvis slapp det taket innimellom, men køen gikk grusomt tregt, og innimellom kom disse enorme knipene igjen. Han fikk snirkla seg over i høyre feltet, slik at han kunne svinge inn på en bensinstasjon. Og etter en langt om lenge fikk han kommet seg på do :o). Heldigvis :o).

Får håpe du blir bra til å nyte A-ha ikveld da, (du kan takke arbeidsgiveren min forresten for denne konserten :o) )

Hehe, høres forferdelig ut. Men han er nok ikke den eneste som har kjørt innom bensinstasjonen like før Lysaker med det gjøremålet der (er vel den eneste bensinstasjonen på strekningen).

Skrevet

Hehe, ja.

Men hva tror du. Det er ganske sikkert et resultat av noe jeg har spist, og ikke omgangssyke. Det slår kraftigere ut + at jeg ikke har hatt det siden jeg var barn, så det er det garantert ikke.

Hvis det er noe jeg har spist er det vel bare å få det ut, og så er det ganske bra igjen, ikke sant?

Så hvis jeg f.eks. ikke har noen problemer de nærmeste 3 timene bør jeg vel være safe?

Jeg er nesten overbevist om at det er noe du har spist, kjøtt ække bra ;) Neida, men det høres ut som noe du har spist.

Om du har spist 1 kg Wine Gums, så kan selvsagt det også ha noe med saken å gjøre.

Om det går bra de neste timene og du føler deg pigg er det sikkert ikke noe promlem.

Forresten, toastet brød, uten noe på hjelper også. Og da får du jo samtidig i deg litt næring.

Skrevet

Heh, dette minner meg om da jeg var i Mexico for snart et år sida, og hadde tyyypisk feriemage, hver dag... spiste loff og drakk cola. Det funker asså! God bedring, hvis det er en stund siden du har kjent dobehovet nå, er det sannsynligvis over!

hare1365380455
Skrevet

God bedring (igjen)! Håper du blir bedre så du får med deg konserten i kveld! Drikk cola og eplejuice. (Jeg lurer på om blåbærsaft også var godt for magen?) Jeg ville også spist noen grove knekkebrød.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er nesten overbevist om at det er noe du har spist, kjøtt ække bra ;) Neida, men det høres ut som noe du har spist.

Om du har spist 1 kg Wine Gums, så kan selvsagt det også ha noe med saken å gjøre.

Om det går bra de neste timene og du føler deg pigg er det sikkert ikke noe promlem.

Forresten, toastet brød, uten noe på hjelper også. Og da får du jo samtidig i deg litt næring.

Jeg dytta i meg korn og skummet kulturmelk for halvannen time siden, men skal følge rista brød-rådet om en times tid! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...