Gå til innhold

Vondt i magen og rennaræv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du, hva er luftsmerter? Er det sannsynligvis det jeg følte i venstre magehalvdel i dagmorges og fram til jeg var på dass 3 kjappa ganger for en time siden? (smertene forsvant etter det. Nå murrer magen bare litt svakt - også det mindre enn tidligere).

Det er kanskje et godt tegn at jeg har følt meg nesten helt fin i halvannen time?

Hehe, jeg har ingen problemer med å skrive absolutt alt på sexforumet, men jeg hater virkelig å snakke om driteproblemer. :)

Luftsmerter er vanskelige å beskrive, men det er gjerne litt harde, veldig sentrerte smerter i magen. Og det kan virke som om det var det du hadde først (men jeg er ingen lege, altså).

1,5 timer uten dotur er helt klart et symptom på bedring, du får prøve å spise noe "lett" i tilegg til kullsyreutrista cola og se om det går bra.

Tenker du er i farta til kvelden, jeg. Lykke til i alle fall.

Og i forhold til hva du har problemer med å skrive om og ikke, så synes jeg du er flink med bæsjeproblematikken også jeg. ;o)

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

20

• Lillemus

15

• Gyda

7

• Aryane

5

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Luftsmerter er vanskelige å beskrive, men det er gjerne litt harde, veldig sentrerte smerter i magen. Og det kan virke som om det var det du hadde først (men jeg er ingen lege, altså).

1,5 timer uten dotur er helt klart et symptom på bedring, du får prøve å spise noe "lett" i tilegg til kullsyreutrista cola og se om det går bra.

Og i forhold til hva du har problemer med å skrive om og ikke, så synes jeg du er flink med bæsjeproblematikken også jeg. ;o)

Jeg er flink til å skrive om det nå fordi jeg er desperat etter å komme meg ut i kveld. :)

Takk for råd! Håper det går seg til...

hare1365380455
Skrevet

Hvorfor skal man riste ut kyllsyren?

hare1365380455
Skrevet

Jeg er flink til å skrive om det nå fordi jeg er desperat etter å komme meg ut i kveld. :)

Om du går ut så vær i nærheten av et do, bare sånn i tilfelle....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Om du går ut så vær i nærheten av et do, bare sånn i tilfelle....

Ja... skal ikke dra før halv fem så jeg får se det an fram til da.

Men akkurat nå virker det litt bedre.

hare1365380455
Skrevet

Ja... skal ikke dra før halv fem så jeg får se det an fram til da.

Men akkurat nå virker det litt bedre.

Jeg tror jeg ville spist noe før du skal ut å spise. Så du vet at det går..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror jeg ville spist noe før du skal ut å spise. Så du vet at det går..

Det skal jeg. Skal spise lunsj om en times tid.

Skrevet

Spis ris og drikk cola, det binder magen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Spis ris og drikk cola, det binder magen

Da går jeg for tunfisk og ris snart. Samt masse pepper.

Må forberede magen på rå fisk. :)

Skrevet

Da går jeg for tunfisk og ris snart. Samt masse pepper.

Må forberede magen på rå fisk. :)

sushi er kanskje ikke det beste men du kan jo ta sjansen hihi.

Uansett, håper du kommer deg på ahakonsert, jeg er veldig misunnelig på det :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

sushi er kanskje ikke det beste men du kan jo ta sjansen hihi.

Uansett, håper du kommer deg på ahakonsert, jeg er veldig misunnelig på det :o)

Jeg tror det går bra nå. Har svettet så smått, men det er sikkert fordi jeg er nervøs, og smerten i magen er redusert til litt svak murring en sjelden gang. Ikke har jeg vært på do på et par timer heller.

Men jeg tenkte jeg skulle sjekke trøkket nå snart, selv om jeg ikke må.

Det var en ting jeg aldri har skrevet på dol før. :)

Skrevet

Ta Immodium med to timers mellomrom, og drikk masse blåbærsaft!

God bedring!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er nesten overbevist om at det er noe du har spist, kjøtt ække bra ;) Neida, men det høres ut som noe du har spist.

Om du har spist 1 kg Wine Gums, så kan selvsagt det også ha noe med saken å gjøre.

Om det går bra de neste timene og du føler deg pigg er det sikkert ikke noe promlem.

Forresten, toastet brød, uten noe på hjelper også. Og da får du jo samtidig i deg litt næring.

Tror faktisk du kan ha rett mht kjøttet. I løpet av de siste 15 årene har jeg hatt 4 (med denne) tilfeller som dette. Den første gangen skyltes pencelin. Var jævlig. Gikk ned 10 kilo på 3-4 dager. Gikk inn på dass dag 1, kom ut av dass dag 3 eller 4 og kjente meg ikke igjen i speilet.

Så var det pølser som var skylden, men det var mer akutt løping enn nå.

Så var det kjøttdeig. Også det akutt løping.

Denne gangen var det intet akutt. Bare vondt et femsifra antall ganger på dass i løpet av morgentimene, og ufin konsitens.

Men nå sjekket jeg trøkket og alt ser så mye bedre ut! :)

Hva faen er det jeg får meg til å skrive her om dagen! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ta Immodium med to timers mellomrom, og drikk masse blåbærsaft!

God bedring!

Immodium har jeg ikke. Men det leste jeg om i en bok av Saabye.

Men jeg er bedre nå. Får håpe det holder seg sånn! :)

Skrevet

Jeg tror det går bra nå. Har svettet så smått, men det er sikkert fordi jeg er nervøs, og smerten i magen er redusert til litt svak murring en sjelden gang. Ikke har jeg vært på do på et par timer heller.

Men jeg tenkte jeg skulle sjekke trøkket nå snart, selv om jeg ikke må.

Det var en ting jeg aldri har skrevet på dol før. :)

Det høres ut som du blir bedre da.

Ikke noe fælt å skrive slik på dol, alle har opplevd det der en eller annen gang da :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det høres ut som du blir bedre da.

Ikke noe fælt å skrive slik på dol, alle har opplevd det der en eller annen gang da :o)

Alle driter daglig, men personlig finner jeg det flauere å snakke om enn rimming. :)

Men nå var jeg desp! :)

Skrevet

Alle driter daglig, men personlig finner jeg det flauere å snakke om enn rimming. :)

Men nå var jeg desp! :)

Klart det, akkurat det er ille da å bli slik dårlig.

Skrevet

Immodium har jeg ikke. Men det leste jeg om i en bok av Saabye.

Men jeg er bedre nå. Får håpe det holder seg sånn! :)

Ja vi får krysse fingrene. hadde det på samme måten forrige helg, skulle til Oslo og greier, men måtte bare kapitulere. Men det varte bare noen timer, resten av helgen var jeg bare slapp og trett.

Kos deg i kveld da!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja vi får krysse fingrene. hadde det på samme måten forrige helg, skulle til Oslo og greier, men måtte bare kapitulere. Men det varte bare noen timer, resten av helgen var jeg bare slapp og trett.

Kos deg i kveld da!

Tror du det kan funke med en gammel dansk? Føler meg riktignok ganske grei nå, men skal ikke disse småflaskene med gammeldansk kurere gruff verre enn Ali Kaffe?

Har nemlig en stående her...:)

Skrevet

Tror du det kan funke med en gammel dansk? Føler meg riktignok ganske grei nå, men skal ikke disse småflaskene med gammeldansk kurere gruff verre enn Ali Kaffe?

Har nemlig en stående her...:)

Jo har hørt at det skal være bra, så hvis du liker det er det jo verdt et forsøk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...