Gå til innhold

Kode til sonefri dvd-spiller

Anbefalte innlegg

Gjest hvilken type?
Skrevet

Det blir kanskje letter å hjelpe deg dersom du nevner hvilken type spiller du trenger kode til?

Skrevet

Hvis du mener bruksanvisning for hvordan du gjør en sonefri spiller sonefri, så finnes det mye sånt på nettet. Søk på hvordan gjøre akkurat den spilleren sonefri.

"..................................."

Gjest this is a signature
Skrevet

Hvis du mener bruksanvisning for hvordan du gjør en sonefri spiller sonefri, så finnes det mye sånt på nettet. Søk på hvordan gjøre akkurat den spilleren sonefri.

"..................................."

Formulerte meg litt feil..Mente ikke sonefri..Men å gjøre en dvd-spiller sonefri (kode)

Skrevet

Formulerte meg litt feil..Mente ikke sonefri..Men å gjøre en dvd-spiller sonefri (kode)

"Formulerte meg litt feil..Mente ikke sonefri..Men å gjøre en dvd-spiller sonefri (kode)"

Heh? Du mente ikke "ost", men "ost"?

En dvd-spiller er enten sonerfri, eller den er knyttet til en bestemt sone. En sonefri spiller har ofte en mer eller mindre intrikat tastekombinasjon for å gjøre den sonefri (eller velge en bestemt sone), som ikke står i bruksanvisningen. Dette finner du imidlertid ofte på nettet.

".................................."

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

"Formulerte meg litt feil..Mente ikke sonefri..Men å gjøre en dvd-spiller sonefri (kode)"

Heh? Du mente ikke "ost", men "ost"?

En dvd-spiller er enten sonerfri, eller den er knyttet til en bestemt sone. En sonefri spiller har ofte en mer eller mindre intrikat tastekombinasjon for å gjøre den sonefri (eller velge en bestemt sone), som ikke står i bruksanvisningen. Dette finner du imidlertid ofte på nettet.

".................................."

"Heh? Du mente ikke "ost", men "ost"?"

H*n mente sikkert Jarlsbergost. :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...