Gjest this is a signature Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Hvor finner jeg det? 0 Siter
Gjest hvilken type? Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Det blir kanskje letter å hjelpe deg dersom du nevner hvilken type spiller du trenger kode til? 0 Siter
Prozak Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Hvis du mener bruksanvisning for hvordan du gjør en sonefri spiller sonefri, så finnes det mye sånt på nettet. Søk på hvordan gjøre akkurat den spilleren sonefri. "..................................." 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Hvis du mener bruksanvisning for hvordan du gjør en sonefri spiller sonefri, så finnes det mye sånt på nettet. Søk på hvordan gjøre akkurat den spilleren sonefri. "..................................." Formulerte meg litt feil..Mente ikke sonefri..Men å gjøre en dvd-spiller sonefri (kode) 0 Siter
Prozak Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Formulerte meg litt feil..Mente ikke sonefri..Men å gjøre en dvd-spiller sonefri (kode) "Formulerte meg litt feil..Mente ikke sonefri..Men å gjøre en dvd-spiller sonefri (kode)" Heh? Du mente ikke "ost", men "ost"? En dvd-spiller er enten sonerfri, eller den er knyttet til en bestemt sone. En sonefri spiller har ofte en mer eller mindre intrikat tastekombinasjon for å gjøre den sonefri (eller velge en bestemt sone), som ikke står i bruksanvisningen. Dette finner du imidlertid ofte på nettet. ".................................." 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 "Formulerte meg litt feil..Mente ikke sonefri..Men å gjøre en dvd-spiller sonefri (kode)" Heh? Du mente ikke "ost", men "ost"? En dvd-spiller er enten sonerfri, eller den er knyttet til en bestemt sone. En sonefri spiller har ofte en mer eller mindre intrikat tastekombinasjon for å gjøre den sonefri (eller velge en bestemt sone), som ikke står i bruksanvisningen. Dette finner du imidlertid ofte på nettet. ".................................." "Heh? Du mente ikke "ost", men "ost"?" H*n mente sikkert Jarlsbergost. :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.