Gå til innhold

sexliv

Anbefalte innlegg

Gjest tja, ikke nå

Er nettopp blitt singel etter et kort forhold som varte noen mnd.

jeg synes vi hadde god sex. Ingen av oss var noen villdyr i senga, men jeg synes det er alt for mye fokusert på at det skal være så mye ditt og datt med sex.

jeg har ingen behov for å gjøre det her og der fordi at det er så pirrende om noen tar oss på fersken.

Sex for meg er noe som bare skal skje mellom to mennersker som vil kose med hverandre. Trenger ikke å ha masse faktorer til stede for at det skal være himmelsk.

Ikke hyler jeg som en varulv eller må gjøre de merkligste stillingene.

Er det flere som meg eller må sexlivet hele tiden være så mye mas og kjas

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195908-sexliv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tja, ikke nå

Et utagerende sexliv er ikke tjas og mas for dem som liker det, men sex kunne tvert imot blitt mas dersom det ble kjedelig.

Det er intet i veien å like rolig sex i en seng. Du er helt sikkert ikke alene.

Du har rett, vi har forskjellige lyster og meninger.

Men synes jeg er heldig som synes nytelsen i seg selv er god nok, ville følt meg rar om jeg feks måtte kle meg opp i lakk og lær før at kjæresten skulle tenne på meg.

Eller at vi måtte gjøre det i en heis for at det skulle bli pirrende nok.

Er jeg hjemme, så gjør vi det i senga eller om vi blir kåte på sofaen så tar jeg gjerne et knull der. Er vi på teltur, så gjør vi det der. men må ikke oppsøke ting for å bli opphisset.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195908-sexliv/#findComment-1370568
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Men synes jeg er heldig som synes nytelsen i seg selv er god nok, ville følt meg rar om jeg feks måtte kle meg opp i lakk og lær før at kjæresten skulle tenne på meg.

Er jeg hjemme, så gjør vi det i senga eller om vi blir kåte på sofaen så tar jeg gjerne et knull der. Er vi på teltur, så gjør vi det der. men må ikke oppsøke ting for å bli opphisset.

De fleste må ikke oppsøke steder for å bli opphisset, og de aller fleste, sannsynligvis også de som finner lak og lær pirrende, har nok vanligvis sex hjemme i sin egen seng eller i sofaen - nakne og uten spesialeffekter.

Men enkelte ganger er man spontan og kliner til i Frognerparken eller i en heis, leker seg litt med håndjern eller drar med et par dildoer og noen buttplugger i akten. Det vil ikke si at man må gjøre dette for å tenne på hverandre.

Det er bare ketchup, og som du vet elsker vi nordmenn ketchup.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195908-sexliv/#findComment-1370576
Del på andre sider

Gjest tja, ikke nå

De fleste må ikke oppsøke steder for å bli opphisset, og de aller fleste, sannsynligvis også de som finner lak og lær pirrende, har nok vanligvis sex hjemme i sin egen seng eller i sofaen - nakne og uten spesialeffekter.

Men enkelte ganger er man spontan og kliner til i Frognerparken eller i en heis, leker seg litt med håndjern eller drar med et par dildoer og noen buttplugger i akten. Det vil ikke si at man må gjøre dette for å tenne på hverandre.

Det er bare ketchup, og som du vet elsker vi nordmenn ketchup.

Krydder gutten min, krydder:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195908-sexliv/#findComment-1370577
Del på andre sider

Annonse

helt enig. kjæresten synes jeg er finest i ei vanlig stringtruse. naturlig og deilig.

vi gjør heller ikke alltid så mye ut av sexen, og som du sier, er det greitt å kunne gjøre det uten å ha tilleggsartikler eller akrobat-sex.

av å til kan det være deilig å gjøre det ute i friluft, og av og til kan det være deilig å ha en ny stilling vi ikke har prøvd eller en ny leke.

men det beste er jo egentlig bare å nyte hverandre. ingen prestasjonsangst eller noe. bare kos.

bordte bra, men hjemme best ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195908-sexliv/#findComment-1371094
Del på andre sider

helt enig. kjæresten synes jeg er finest i ei vanlig stringtruse. naturlig og deilig.

vi gjør heller ikke alltid så mye ut av sexen, og som du sier, er det greitt å kunne gjøre det uten å ha tilleggsartikler eller akrobat-sex.

av å til kan det være deilig å gjøre det ute i friluft, og av og til kan det være deilig å ha en ny stilling vi ikke har prøvd eller en ny leke.

men det beste er jo egentlig bare å nyte hverandre. ingen prestasjonsangst eller noe. bare kos.

bordte bra, men hjemme best ;)

Samme her. :o) Hva er det Åge Aleksandersen sier - jo:

Det e riktig nok

Itj så veldig avansert

Men det e kjent og kjært

Trygt og godt

Og lite komplisert

Og utrolig deilig spør du meg! :o) Guuud - nå savner jeg kjæresten så det gjør vondt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195908-sexliv/#findComment-1371113
Del på andre sider

Samme her. :o) Hva er det Åge Aleksandersen sier - jo:

Det e riktig nok

Itj så veldig avansert

Men det e kjent og kjært

Trygt og godt

Og lite komplisert

Og utrolig deilig spør du meg! :o) Guuud - nå savner jeg kjæresten så det gjør vondt!

husker engang jeg var vekke i 3 uker fra ham. rett før jeg revnet i sømmene mine!!

har hatt to herlige øyeblikk med min kjære i dag. etter fem år, har vi det ganske godt.

var litt frustrert i natt som var, så jeg hadde skrevet litt i et word-dokument på pcen om hvordan jeg hadde det. (helt uskyldig, vi vet begge to at jeg har det godt).

når jeg stod på badet i dag, kom han til meg med åpne armer, og holdte rundt meg. såg meg så rett i øynene og sa "jeg elsker deg utrolig høyt. du er unik og veldig spesiell for meg". holdte lenge rundt hverandre etterpå.

låg å kvilte litt sammen 30min før jeg skulle på jobb. han lå bak meg. så kjendte jeg at han fikk ereksjon. jeg trodde han ville ha sex, men så sa han "vi har ikke tid akkurat nå, og jeg er ikke helt i humør for en kjapp en. ville bare vise at jeg fort blir kåt på deg når jeg ligger inntil deg".

:o) det er så kjekt å ikke være singel! vi er heldige... -virkelig!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195908-sexliv/#findComment-1371145
Del på andre sider

husker engang jeg var vekke i 3 uker fra ham. rett før jeg revnet i sømmene mine!!

har hatt to herlige øyeblikk med min kjære i dag. etter fem år, har vi det ganske godt.

var litt frustrert i natt som var, så jeg hadde skrevet litt i et word-dokument på pcen om hvordan jeg hadde det. (helt uskyldig, vi vet begge to at jeg har det godt).

når jeg stod på badet i dag, kom han til meg med åpne armer, og holdte rundt meg. såg meg så rett i øynene og sa "jeg elsker deg utrolig høyt. du er unik og veldig spesiell for meg". holdte lenge rundt hverandre etterpå.

låg å kvilte litt sammen 30min før jeg skulle på jobb. han lå bak meg. så kjendte jeg at han fikk ereksjon. jeg trodde han ville ha sex, men så sa han "vi har ikke tid akkurat nå, og jeg er ikke helt i humør for en kjapp en. ville bare vise at jeg fort blir kåt på deg når jeg ligger inntil deg".

:o) det er så kjekt å ikke være singel! vi er heldige... -virkelig!!

Ååååå så koselig! Han høres ut som en riktig kjernekar! Ta godt vare på han der! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195908-sexliv/#findComment-1371148
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...