Gjest en link Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 http://www.davesdaily.com/pictures/398-harrypottersbroomstick.htm 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 *Ler godt* Finner kjæresten ut det der så kommer han til å mobbe vettet av meg, jeg er nemlig Harry Potter-fan! Men jeg har ikke en sopelime da...! ) 0 Siter
Prozak Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 *Ler godt* Finner kjæresten ut det der så kommer han til å mobbe vettet av meg, jeg er nemlig Harry Potter-fan! Men jeg har ikke en sopelime da...! ) Voksne, selvstendige kvinner som deg trenge da ikke skjule vibratoren i en annen leke :-) "....................................." 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 herregud! er det mulig?? ja, det er drøyt! gla jeg ikke har unger som vokser inn i denne tida...med alt fokuset på sex. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Voksne, selvstendige kvinner som deg trenge da ikke skjule vibratoren i en annen leke :-) "....................................." *Hehe* Nei, etter at ungene innimellom herjer litt inne på mitt soverom har mammas leketøy fått plass i en søt, liten koffert langt innunder sengen. ) Nattbordskuffen føltes med ett litt utrygg... 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 herregud! er det mulig?? ja, det er drøyt! gla jeg ikke har unger som vokser inn i denne tida...med alt fokuset på sex. Synes det var morsomt jeg! Den er jo neppe ment å skulle være en vibrator! ) Bare en uheldig "bieffekt" som ungjentene raskt fant ut av. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 herregud! er det mulig?? ja, det er drøyt! gla jeg ikke har unger som vokser inn i denne tida...med alt fokuset på sex. "Vibrator" i seksuell betydning var garantert ikke ideen bak produktet - så sexfokuset her kommer utelukkende av at brukerne (og foreldrene) oppdager dette. "...................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 "Vibrator" i seksuell betydning var garantert ikke ideen bak produktet - så sexfokuset her kommer utelukkende av at brukerne (og foreldrene) oppdager dette. "...................................." Synes de unge har utvist stor kreativitet jeg. ) 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 *Hehe* Nei, etter at ungene innimellom herjer litt inne på mitt soverom har mammas leketøy fått plass i en søt, liten koffert langt innunder sengen. ) Nattbordskuffen føltes med ett litt utrygg... Har Skaffet meg en safe jeg ) Har satt den i kles-skapet, der er det plass til både verdiparirer, private bilder, brev og annet som barna ikke skal få fatt i ) ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Har Skaffet meg en safe jeg ) Har satt den i kles-skapet, der er det plass til både verdiparirer, private bilder, brev og annet som barna ikke skal få fatt i ) ) Såpass ja! En liten koffert med kodelås burde vel holde? *Ler så jeg rister* Husker jeg kom over min mors vibrator da jeg var i 10-11-årsalderen. Det tok mange år før det gikk opp for meg hva det var jeg hadde sett... ) 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Såpass ja! En liten koffert med kodelås burde vel holde? *Ler så jeg rister* Husker jeg kom over min mors vibrator da jeg var i 10-11-årsalderen. Det tok mange år før det gikk opp for meg hva det var jeg hadde sett... ) Da jeg var konfirmant og hadde min første kjæreste på 17 år , fikk jeg helt sjokk da "den" ble hard, trodde han hadde krampe i tissen...ler Så aldri noe spennende på foreldres soverom ) Ikke pratet de om sånt heller... Husker da min store-søster fikk mensen, jeg trodde det var ketchupen som hadde rent igjennom henne fordi hun spiste for mye av det ) Hadde også koffert med kode og lås, men fant ut hvor lett den var å bryte opp...Ler...her har moren mange hemmeligheter...ikke så alvorlige da...Bilder av ekser og brev og slikt ;o) Det skal fjernes og kastes nå som jeg har funnet kjærligheten, og ikke ser noe glede av å ha de lengere ) ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Da jeg var konfirmant og hadde min første kjæreste på 17 år , fikk jeg helt sjokk da "den" ble hard, trodde han hadde krampe i tissen...ler Så aldri noe spennende på foreldres soverom ) Ikke pratet de om sånt heller... Husker da min store-søster fikk mensen, jeg trodde det var ketchupen som hadde rent igjennom henne fordi hun spiste for mye av det ) Hadde også koffert med kode og lås, men fant ut hvor lett den var å bryte opp...Ler...her har moren mange hemmeligheter...ikke så alvorlige da...Bilder av ekser og brev og slikt ;o) Det skal fjernes og kastes nå som jeg har funnet kjærligheten, og ikke ser noe glede av å ha de lengere ) ) Jeg brant noen gamle (les: 20 år gamle!) kjærlighetsbrev fra eksen for en stund siden. Morsom lesning (de var sinnsykt morsomme!), men ikke sånt som egentlig egner seg til å gjemme på loftet. ) 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Jeg brant noen gamle (les: 20 år gamle!) kjærlighetsbrev fra eksen for en stund siden. Morsom lesning (de var sinnsykt morsomme!), men ikke sånt som egentlig egner seg til å gjemme på loftet. ) Hmmm, finner ikke "20 år gamle" ... Du skulle ha spart de brevene, hadde vært moro for meg å lest dem før du brant dem;o) Du hadde også ledd godt om du fikk lese mine. Har hatt mye glede av dem.. De går nok i søppelen nå under flyttingen neste uke ) 0 Siter
Prozak Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Synes de unge har utvist stor kreativitet jeg. ) Javisst. Ganske imponerende :-) "...................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.