Gå til innhold

Lånekassa svarer jo aldri

Anbefalte innlegg

Gjest lånehaien
Skrevet

Hvordan snakke med noen som jobber i lånekassen??

Jeg hadde fått lån for dette skoleåret, men det studiet skulle ikke starte opp allikevel pga for lite deltakelse. Hva skal jeg da gjøre med det lånet jeg har fått? Holder på å finne en annen studie, og vil sannsynligvis trenge lån der også, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette.

Skrevet

Du må iallefall aldri finne på å ringe dit. å vente i telefonkø der koster vel en fjerdedel av studielånet du får dette semesteret tror jeg:)

Skriv en mail til dem, eller gå inn på nettet, på "din side" hvor du kan endre opplynsninger.

Jeg er en annen
Skrevet

Hvis du går over til et nytt studium, bare behold lånet og skriv en e-post der du forklarer situasjonen. Hvis lånekassen har kontorer der du bor kan du også møte opp personlig, det bruker jeg å gjøre hvis jeg må prate med dem.

Gjest lånehaien
Skrevet

Du må iallefall aldri finne på å ringe dit. å vente i telefonkø der koster vel en fjerdedel av studielånet du får dette semesteret tror jeg:)

Skriv en mail til dem, eller gå inn på nettet, på "din side" hvor du kan endre opplynsninger.

tusen takk for svar alle sammen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...