Gå til innhold

Irriterer du deg over andre trafikkanter?

Anbefalte innlegg

Gjest fregnefjes
Skrevet

Irriterer du deg over andre billister eller syklister?Og hvorfor det?

Skrevet

Ja jeg må innrøme at jeg er veldig hissig i trafikken. Irriterer meg over syklister som sykler i veien i stedet for på sykkelstien, og over de som kjører foran med når jeg har dårlig tid, og over kvinnfolk som ikke kan kjøre bil (!!! er kvinnfolk selv, men KAN kjøre bil!!!)

Er jeg fotgjenger eller sykler irriterer jeg meg over bilene!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg irriterer meg over andre billister når jeg kjører bil. Rett og slett fordi mange av dem gjør feil og utsetter meg for fare.

Jeg irriterer meg enda mer over billister når jeg sykler, og det er fordi mange billister kjører sinnssvakt uten å ta hensyn til en lett trafikant som meg. Går det galt kommer jeg til å se ut som rådyret i linken under her, og det er urovekkende å kunne våkne opp med et sånt utseende.

Skrevet

Irriterer meg forferdelig over folk som ikke bruker blinklys!

-forb... duster!!!

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Jeg sykler ikke og har ikke bil, så min frustrasjon går mest utover fotgjengere, hvilke av en eller annen grunn må ha glemt at det er høyreregel i Norge. _Hvorfor_ skjener folk konsekvent over til _venstre_ når man møtes på fortau og skal vike til side? Merkelig fenomen. Eller er det bare jeg som er sær?

Clue1365380406
Skrevet

Ja, jeg irriterer meg av og til over andre bilførere.

Jeg har lang vei til jobb, men det er fine veier her med 90-sone. Hvorfor MÅ noen ligge å dure i 80 da?

Og hvorfor må noen ligge i 80, så opp i 100 og så ned i 80 igjen? Klarer de ikke å holde farta?

Og hvorfor klarer ikke folk å komme seg kjapt av veien når de skal svinge inn et sted?

Irriterer meg generelt over trege sjåfører. Men de som setter andre i fare, blir jeg sint på.

Skrevet

Når jeg kjører bil, irriterer jeg meg over fotgjengere og syklister som ikke tar hensyn til bilister.

Når jeg går eller sykler, irriterer jeg meg over bilister som ikke tar hensyn til fotgjengere og syklister.

Skrevet

Ja, jeg irriterer meg til tider voldsomt over andre bilister og syklister som ikke kjører/sykler som de skal (etter trafikkreglene), og dermed utsetter andre for fare.

Sinker og frekkaser er like irriterende (forresten - frekkaser er hakket verre.)

Skrevet

Ja, jeg irriterer meg over andre trafikanter som ikke følger trafikkreglene f.eks ikke bruker blinklys, ikke setter på parklys når de står parkert langs en øde vei, sminker seg i lyskryss og ikke følger med på at lyset skrifter farge, bruker et halvt år på å kjøre av veien når de har blinket seg ut/eller enda værre ikke blinket seg ut.

Dette er vel noe av det jeg irriterer meg mest over.

Skrevet

Jeg sykler ikke og har ikke bil, så min frustrasjon går mest utover fotgjengere, hvilke av en eller annen grunn må ha glemt at det er høyreregel i Norge. _Hvorfor_ skjener folk konsekvent over til _venstre_ når man møtes på fortau og skal vike til side? Merkelig fenomen. Eller er det bare jeg som er sær?

Kanskje fordi at når man går så skal man gå på venstre side? Det er faktisk det som er regelen. Biler til høyre og fotgjengere til venstre. Ser ikke noen grunn til at ikke det skal gjelde uansett hvor en går.

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Kanskje fordi at når man går så skal man gå på venstre side? Det er faktisk det som er regelen. Biler til høyre og fotgjengere til venstre. Ser ikke noen grunn til at ikke det skal gjelde uansett hvor en går.

Hvis du går på veien/i gata ja, men på fortau og i gågate?

Skrevet

Jeg kjører motorsykkel og ikke bare irriterer meg, men blir forbanna over at det er så mange bilister som ikke følger med i trafikken!! Det oppstår utrolig mange farlige situasjoner der jeg faktisk kan DØ fordi MANGE bilister er sløve og ikke ser meg når jeg kommer fra deres høyre, i rundkjøringer på flerfeltsvei osv. Se dere for!!

Også irriterer jeg meg over bilister som med hensikt legger seg slik på flerfeltsvei i rushen at jeg ikke kommer forbi. Skjønner de ikke at hvis de slipper forbi alle motorsyklene så flyter trafikken lettere og det blir MINDRE kø?

En for mange overraskende stor andel motorsykkelulykker (der motorsyklisten ofte blir veldig hardt skadet eller dør) er forårsaket av bilister som ikke "ser" motorsyklistene.

Skrevet

Jeg blir redd/sint når det plutselig kommer susende syklister i full fart over fotgjengerfeltene. Har de ikke livet kjært? Noen ganger er det bare på hengende håret at man rekker å stoppe.

Det er irriterende når andre bilister legger seg helt oppi bakskjermen, selv om jeg ligger noen km over fartsgrensa. Da får jeg lyst til å bremse ned og kjøre som en sinke.

Skrevet

Jepp! Irriterer meg veldig over folk som ikke klarer å holde farta jevn!

Og jeg har en tendens til å irritere meg veldig om jeg er stressa eller er i dårlig humør.. hehe (og da er jeg sikkert like irriterende selv)

Skrevet

Hvis jeg har dårlig tid irriterer det meg med bilister som kjører under fartsgrensa når kjøreforholda er fine.

Skrevet

Jeg irriterer meg gal over syklister som bryter alle trafikkregler. De sykler på rødt lys, mot kjøreretningen og tar ikke hensyn til kjøretøy fra høyre. Ikke går de av sykkelen ved gatekryss heller og har glemt eller ikke vet at de da er kjørende og ikke gående.

Jeg synes det er rart at det ikke skjer flere ulykker enn det gjør.

Skrevet

Jeg irriterer meg over andre billister når jeg kjører bil. Rett og slett fordi mange av dem gjør feil og utsetter meg for fare.

Jeg irriterer meg enda mer over billister når jeg sykler, og det er fordi mange billister kjører sinnssvakt uten å ta hensyn til en lett trafikant som meg. Går det galt kommer jeg til å se ut som rådyret i linken under her, og det er urovekkende å kunne våkne opp med et sånt utseende.

"og det er urovekkende å kunne våkne opp med et sånt utseende"

hehe :D

Skrevet

Jeg irriterer meg gal over syklister som bryter alle trafikkregler. De sykler på rødt lys, mot kjøreretningen og tar ikke hensyn til kjøretøy fra høyre. Ikke går de av sykkelen ved gatekryss heller og har glemt eller ikke vet at de da er kjørende og ikke gående.

Jeg synes det er rart at det ikke skjer flere ulykker enn det gjør.

Tyske bobilar og syklistar er dei største irritasjonsmomenta... grrr Syklar på utsida av sykkel og gongstiane - DET er irriterande det grrr

Skrevet

JAAAA!!!

Jeg irriterer meg over folk som kjører under fartsgrensa når vær og føreforhold tilsier at det absolutt ikke er noen grunn til det.

Jeg irriterer meg over folk som er livredde rundkjøringer og bremser ned 100 meter før, og så neste ikke tør å kjøre inn i rundkjøringen hvis man ser en bil i 100 meters nærhet.

Jeg irriterer meg over syklister som ikke kan kjøre på siden av veien slik at bilistene kan komme forbi.

Jeg irriterer meg over fotgjengere som stopper ved fotgjengerovergang for så ikke å gå over. De bare stoppet.

Jeg irriterer meg over folk som ikke kan bruke blinklys.

Generelt irriterer jeg meg en god del i trafikken. Men jeg er glad i å kjøre bil!

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg fort blir hissig i trafikken.

Folk som ikke kan bruke blinklys.

Mopeder i oppoverbakke. Beveger de seg i det hele tatt???

Syklister som bruker bilveger når det er fortau ved siden av.

Folk som ikke holder fartsgrensa

Folk som kjører "klint inni meg" bak.

Folk som kjører forbi meg når jeg er påvei til ferge... Skal rekke ferga jeg også......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...