Gå til innhold

Datakortet ekspert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta denne nå snart og ser at kurset er satt på fire uker.

Er ikke det litt lite da? blir jo et snitt på en uke pr. modul.

De av dere som har dette, hvor lang tid brukte dere på det?

Skrevet

Jeg har ikke tatt det, men takk for at du gjorde meg oppmerksom på at det er noe som heter "datakortet ekspert" - det var det nemlig ikke tidligere, da jeg tok det "vanlige" datakortet. Jeg har ganske gode forhåndskunnskaper innen de ulike modulene (kanskje med unntak av databaser), så jeg tror 4 uker burde vært tilstrekkelig for meg. Men sikker er jeg jo ikke.

Har du sett på fagplanen?

http://www.datakortet.no/ekspert/

Skrevet

Jeg har ikke tatt det, men takk for at du gjorde meg oppmerksom på at det er noe som heter "datakortet ekspert" - det var det nemlig ikke tidligere, da jeg tok det "vanlige" datakortet. Jeg har ganske gode forhåndskunnskaper innen de ulike modulene (kanskje med unntak av databaser), så jeg tror 4 uker burde vært tilstrekkelig for meg. Men sikker er jeg jo ikke.

Vet du noe om hvordan det "vanlige" datakortet er organisert? Tenker litt på å ta det, men aner ikke hva de forventer av forkunnskaper

Skrevet

Vet du noe om hvordan det "vanlige" datakortet er organisert? Tenker litt på å ta det, men aner ikke hva de forventer av forkunnskaper

Det er så lenge siden jeg tok datakortet. Har hørt at det er annerledes nå enn tidligere, så jeg tror du får riktigere info om du ser på datakortet.no - under fagplaner.

Skrevet

Hvis du skal ta alle 7 er de vel 400 timer effektivt.

Skrevet

Hvis du skal ta alle 7 er de vel 400 timer effektivt.

For "datakortet" er det 7 moduler, men for "datakortet ekspert" (mer avansert nivå) er det bare 4 moduler.

Skrevet

For "datakortet" er det 7 moduler, men for "datakortet ekspert" (mer avansert nivå) er det bare 4 moduler.

Noe nytt med ekspert?

Jeg har alle 7 + sensoreksamen fra 5-7 år tilbake. I tillegg MCSE.

Skrevet

Min datter tok datakortet gjennom Aetat da hun var arbeidsledig. Hun hadde lite forkunnskaper, men barukte likevel ikke så lang tid på det.

Skrevet

Hmmm...blir vel kanskje ikke så gæli dette her :)

Feilien min er at jeg er ukonsentrert inntil et dagen før testen og så setter jeg i gang å lese...de andre dagene går til å se på humorsider - få klassen til å le - surfe på DOL mm.

Så med noe mer konsentrasjon så skulle nok ikke dette være så veldig problem for meg heller kanskje.

Har bare hørt at alle sier det er så himla vanskelig.

(kanskje flere som meg ;)

Har vanlige datakortet jeg også så det blir jo litt morro med eksperten.

Fint at du ble obs på den også da...

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...