Gå til innhold

Er dere mange som bruker Scype?

Anbefalte innlegg

fruen fra havet
Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal laste ned Scype og kjøpe headset, men aner ikke noe om kvaliteten på lyden osv. Er det noen som kan si litt om dette? Det er jo gratis å ringe til alle som har scype - og veldig lave takster når en ringer til alminnelige telefoner (verden over).

Erfaringer?

Skrevet

Det lille jeg har brukt Skype, så har det fungert veldig bra.

Om laster du samtidig ned vSkype, (programmene brukes sammen) så kan du også bruke webcam.

Skrevet

Veldig bra lyd. 14 øre flatt pr minutt til 20 land. Ingen startpris, ingen mnds avgift. er litt i tvil om mobiltelefontakstene, de er veldig billige hvis det ikke koster mottaker noe?

OBS:Kjøp en skikkelig mikrofon. Mange billige gir dårlig lyd. Med topp mikrofon gøres det ut som perosonen sitter ved siden av deg, super lyd. Mye bedre lyd enn MSN.

Etter at TeleNor fikk vekk tidsforsinkelsen på forbindelsen til Norge, ble det veldig bra.

Anbefales.

OBS: Med win xp må du slå på mikrofonen inne i lydkonsollet, ellers virker den ikke.

Skrevet

Jeg gjør. Det koster skjorta å ringe i dette (ut)landet, så jeg sparer store penger på å bruke Skype. Selv om jeg bare har 380 k hastighet, så funker det brukbart.

Skrevet

Jeg gjør. Det koster skjorta å ringe i dette (ut)landet, så jeg sparer store penger på å bruke Skype. Selv om jeg bare har 380 k hastighet, så funker det brukbart.

Skype krever bare 40-60 kbps alene. Resten av båndbredden kan du bruke til andre ting mens du snakker.

Skrevet

Fantastisk god lyd på skype, bedre enn på tlf. Bruker det sjeldent, men var kjekt en søndag jeg hadde glemt igjen tlf på fest dagen før og jeg ikke visste min arme råd hvordan jeg skulle få tak i folk:)

Skrevet

Ja, jeg bruker skype. Kjempesnedig.

Eneste ulempen er at få av mine venner gjør det. Og da er jeg i realiteten nesten like langt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...