Gå til innhold

Idealvekt? F.U.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du veid hvis du kunne velge fritt? (Og hvor høy er du?)

Jeg er 169 cm og veier 68 kilo. Kunne tenkt meg å veie 55-57 tror jeg :-)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• asterix

5

• Lillemus

4

• MsSophie

4

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er 152,5 cm høy og veier 57 kg. Kunne nok tenkt meg å veie rundt 50 kg kanskje? Men jeg gidder ikke sulte meg ned i den vekta... :o) For jeg klarer ikke slanke meg ned dit - det er helt sikkert!

Jeg er alt for glad i mat og alt for bedagelig...

Skrevet

Jeg er 148 høy, og trivdes godt da jeg var 46 - 48 kg.

Nå er jeg 62 og mistrives med det...

Skrevet

Jeg er 165cm høy og kunne tenkt meg å veie det samme som nå (ca 55 kg) men i form av mer muskler og mindre fett. Dessverre skjer ikke sånt av seg selv.. Jeg tror jeg har idealvekten for meg, for jeg har veid det samme i årevis.

Skrevet

Kunne gjerne veid mer jeg, hvis det bare hadde spredd seg litt mer der det skulle. Nå har jeg ca 5 kg for lite på hvert lår, og 5 kg for mye rundt livet.

Skrevet

Har idealvekta mi heldigvis, mangler bare ca 1 meter på høyden...

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Har idealvekta mi heldigvis, mangler bare ca 1 meter på høyden...

Hehe, den var morsom.

Skrevet

Jeg er ca 172 cm høy og veier 58 kg, noe jeg synes er akkurat passe for meg. Før jeg hadde gått gjennom mine tre svangerskap, var jeg 54 kg. Når jeg ser på bilder fra den gangen, synes jeg jeg ser rimelig "skrapa" ut. Trives bedre med vekta mi nå!

Skrevet

Kunne gjerne veid mer jeg, hvis det bare hadde spredd seg litt mer der det skulle. Nå har jeg ca 5 kg for lite på hvert lår, og 5 kg for mye rundt livet.

Du får amme på harde livet, så forsvinner forhåpentligvis de ekstra mage-kiloene ;-)

Skrevet

Jeg er igrunnen nesten motsatt jeg!

Skrevet

Jeg er 152,5 cm høy og veier 57 kg. Kunne nok tenkt meg å veie rundt 50 kg kanskje? Men jeg gidder ikke sulte meg ned i den vekta... :o) For jeg klarer ikke slanke meg ned dit - det er helt sikkert!

Jeg er alt for glad i mat og alt for bedagelig...

AHA! Derfor lille altså...

Skrevet

Du får amme på harde livet, så forsvinner forhåpentligvis de ekstra mage-kiloene ;-)

De har kommet nå siste 2 mnd... Før det var det ganske ålreit, så nå håper jeg at søtsuget går over når jeg kutter amminga. ;)

Skrevet

AHA! Derfor lille altså...

Mulig. Jeg fikk tilnavnet alt på gymnaset av en kjær venn. Nei, det var aldri noe seksuellt mellom oss, det lengste vi strakk oss til var vel å holde hender og gi hverandre en klem. :o)

Han var en utrolig søt og spesiell gutt som fremdeles har en bitteliten plass i hjertet mitt - 20 år etter.

Gjest amparro
Skrevet

Jeg er 168 cm høy og veier 66 kg. Det er for mye og jeg vil ned til 58-59. Det er passe for meg, men ikke lett å komme dit :-/

Skrevet

De har kommet nå siste 2 mnd... Før det var det ganske ålreit, så nå håper jeg at søtsuget går over når jeg kutter amminga. ;)

Skjønner deg godt! Jeg kan ikke ha sjokolade i skapet uten å røre den... Spiser en stratos hver dag, men skulle garantert klart å få i meg mer om jeg ville ;-)

Skrevet

158 cm og veier 47. Vil veie så lite som mulig

:-/ Helst ingenting;p Men jeg har spiseforstyrrelser, så ikke hør på meg, folkens. Jeg er bare dum og sprø, heheheh:D

Skrevet

Skjønner deg godt! Jeg kan ikke ha sjokolade i skapet uten å røre den... Spiser en stratos hver dag, men skulle garantert klart å få i meg mer om jeg ville ;-)

I dag har jeg spist snickers til frokost, kvikk lunsj på tur, og stratos og dumle her hjemme. Stakkars sambo fikk bare såvidt smake på stratosen sin. Men dette er lørdag da... Har et mål om bare to sjokolader i uka. Men ikke nå... ;)

Skrevet

158 cm og veier 47. Vil veie så lite som mulig

:-/ Helst ingenting;p Men jeg har spiseforstyrrelser, så ikke hør på meg, folkens. Jeg er bare dum og sprø, heheheh:D

Uff, og i tillegg overtrøtt...ikke den beste kombinasjonen! Sorry

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...