Gå til innhold

Idealvekt? F.U.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg spist snickers til frokost, kvikk lunsj på tur, og stratos og dumle her hjemme. Stakkars sambo fikk bare såvidt smake på stratosen sin. Men dette er lørdag da... Har et mål om bare to sjokolader i uka. Men ikke nå... ;)

Jeg har slutta med den daglige sjokoladen min opptil flere ganger, men hver gang klarer jeg å komme over forskningsreslutater som viser til hvor "sunt" sjokolade er....

Nå har jeg funnet ut at livskvaliteten min blir betydelig lavere uten min daglige dose stratos, så den har nok sin helsebringende effekt ;-)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• asterix

5

• Lillemus

4

• MsSophie

4

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er 1,71 og vil veie 57 kg. Nå veier jeg litt for mye.

Skrevet

Jeg er 165 og veier 59. Tror idealvekta kanskje er et par kilo mindre, men vekta jeg har i dag er grei å holde, så jeg gjør ikke noe for å redusere den. (Men trener/spiser fornuftig for å beholde vekta jeg har i dag)

Skrevet

Når jeg ikke er gravid veier jeg 60 kg, noe som er akkurat passe for meg. Jeg er 177 høy.

Skrevet

Jeg burde være 10-15 cm høyere.

Jeg sliter med det samme...

Skrevet

Jeg har slutta med den daglige sjokoladen min opptil flere ganger, men hver gang klarer jeg å komme over forskningsreslutater som viser til hvor "sunt" sjokolade er....

Nå har jeg funnet ut at livskvaliteten min blir betydelig lavere uten min daglige dose stratos, så den har nok sin helsebringende effekt ;-)

En stratos om dagen gjør godt i magen!

Det er mitt motto - du få lov til å låne det:)

Skrevet

http://www.dagbladet.no/dinside/2000/10/14/223712.html

Jeg er fornøyd med meg selv og er innenfor normalvekt.

Jeg er en desimal ifra å være normalvektig... ;-) Så spørs det hvor mye jeg gidder å forholde meg til hva alle andre - eller ihvertfall bmi-indeksen - mener om den saken da..., he, he. Har det bra nå, sånn som jeg er!

:-)

Skrevet

Jeg er også 169 cm høy og kunne tenke meg å veie 60 kg. Jeg er laaaaangt unna det nå...

Skrevet

Jeg er en desimal ifra å være normalvektig... ;-) Så spørs det hvor mye jeg gidder å forholde meg til hva alle andre - eller ihvertfall bmi-indeksen - mener om den saken da..., he, he. Har det bra nå, sånn som jeg er!

:-)

Når det er sagt, så tror jeg idealvekten min er ca.67kilo, og jeg er 169cm.høy, med mere muskler enn fett, tror jeg :-)

Gjest 7 kg tyngre nå
Skrevet

Når jeg ikke er gravid veier jeg 60 kg, noe som er akkurat passe for meg. Jeg er 177 høy.

Tar du av 1 kg, blir du undevektig iflg. BMI tabellen. Jeg er også 177 cm og veide det samme som deg på gymnaset. Jeg ser på bildene fra russetida at jeg så ut som en flaggstang.

Skrevet

Hjelp! Jeg er akkurat så lang osm du, og har veid 63 kg (rett etter at nr. 2 ble født)!Aldri i verden om jeg vil veie så lite igjen! Jeg så jo ut som et beinrangel, jo!

Det er forøvrig _veldig_ langt dit, nå...

Kunne nok tenkt meg å veie ca 70-72, tenker jeg! Men de ter jo flere ting enn akkurat lengda som spiller inn, her, da. Jeg har grov beinbygning, det har kanskje ikke du!?

Skrevet

Hjelp! Jeg er akkurat så lang osm du, og har veid 63 kg (rett etter at nr. 2 ble født)!Aldri i verden om jeg vil veie så lite igjen! Jeg så jo ut som et beinrangel, jo!

Det er forøvrig _veldig_ langt dit, nå...

Kunne nok tenkt meg å veie ca 70-72, tenker jeg! Men de ter jo flere ting enn akkurat lengda som spiller inn, her, da. Jeg har grov beinbygning, det har kanskje ikke du!?

Jeg var 72 kg en gang (utvekslingsstudent i Thailand i et år og spiste masse søtsaker) - da veide jeg definitivt for mye. Det sees godt på bilder, og fikk også høre fra andre i ettertid(etter at jeg var tilbake til normalvekt) at "da var du virkelig blubbete". Har ikke spesielt grov beinbygning nei.

Bortsett fra tiden i Thailand har jeg alltid hatt problemer med å holde vekta oppe og var en gang 52 kg, det var så absolutt for lite. Men har fått stabilisert vekta på 60 kg nå og det er absolutt passe vekt for meg.

Gjest pettyyy
Skrevet

jeg er 159cm og veier litt under 60. Er fornøyd. Er jo drittsexy =)

Skrevet

Tar du av 1 kg, blir du undevektig iflg. BMI tabellen. Jeg er også 177 cm og veide det samme som deg på gymnaset. Jeg ser på bildene fra russetida at jeg så ut som en flaggstang.

"Tar du av 1 kg, blir du undevektig iflg. BMI tabellen."

Ergo er jeg normalvektig til og med i følge BMI tabellen...

Skrevet

Jeg er fornøyd slik det er.

Er 166 høy og veier 55.5 kg. nå.

Er vel ganske slank, men kiloene er såpass jevnt fordelt at jeg ikke kan kalles hverken tykk eller tynn noe sted :)

Skrevet

En stratos om dagen gjør godt i magen!

Det er mitt motto - du få lov til å låne det:)

Det mottoet var virkelig _meg_ altså!

*lettet over å endelig ha funnet sin identitet*

Skrevet

Jeg er 1.69 og veier 55 kg. Synes det greit etter to svangerskap

ShitDiddelyDo
Skrevet

Veiver vel et par-treognitti.

Det er også det jeg vil veie, men jeg må stramme meg opp en del.

Skrevet

Det mottoet var virkelig _meg_ altså!

*lettet over å endelig ha funnet sin identitet*

Glad for å være til hjelp, og overlykkelig over å ha funnet en "stratos-tvillingsjel"...:-)

Skrevet

Veiver vel et par-treognitti.

Det er også det jeg vil veie, men jeg må stramme meg opp en del.

Hvor lang er du da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...