Gå til innhold

Idealvekt? F.U.

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvor lang er du da?

184 cm. over bakken!

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• asterix

5

• Lillemus

4

• MsSophie

4

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

184 cm. over bakken!

Deilig kombinasjon av vekt og høyde det. ;o)

Skrevet

Strekkbenk ?

...høres bedre ut enn slanking hvertfall.

Skal vi spleise på en?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er et sted mellom 168 og 170..(vet ikke helt, forskjellige papirer sier forskjellige ting, og jeg har ikke målt meg..) Jeg veier ca 54-55 kilo, og kunne tenke meg å ligge på femti blank. Uten å ta kiloene fra puppene..;-)

Skrevet

Har slutta å veie meg - det er ikke godt for noe, og jeg blir bare lei meg.

Er 164 høy, og ideelt sett skulle jeg ha veid et sted mellom 57 og 60 kilo. Det var det jeg veide før "i alle år" både før og mellom svangerskap.

Ligger etter det jeg tror minst ti kilo over nå. Trives ikke :(

Skrevet

Jeg 176 cm og veier 62 kilo nå.

Greit nok ;o)

En periode veide jeg 48 kilo og DET var ikke pent!

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg var 72 kg en gang (utvekslingsstudent i Thailand i et år og spiste masse søtsaker) - da veide jeg definitivt for mye. Det sees godt på bilder, og fikk også høre fra andre i ettertid(etter at jeg var tilbake til normalvekt) at "da var du virkelig blubbete". Har ikke spesielt grov beinbygning nei.

Bortsett fra tiden i Thailand har jeg alltid hatt problemer med å holde vekta oppe og var en gang 52 kg, det var så absolutt for lite. Men har fått stabilisert vekta på 60 kg nå og det er absolutt passe vekt for meg.

Så spennende at du var utvekslingsstudent i Thailand!! Hvordan var det? Lenge siden? Hvor i Thailand?

Skrevet

162 cm, veier 69 kg. Idealvekta er 63 kg. Er på vei ned. ,em kommer nok ikke lenger enn 66, tror jeg. Får bare godta det. Jeg har en kraftig bygning og benmasse.

Skrevet

Jeg veier ikke mine ord når jeg sier at jeg er så drittlei alt vekt- og sunnhetsmaset for tiden.

Skrevet

Glad for å være til hjelp, og overlykkelig over å ha funnet en "stratos-tvillingsjel"...:-)

Hehe, godt å ikke være alene, ja ;-)

Skrevet

Jeg var 72 kg en gang (utvekslingsstudent i Thailand i et år og spiste masse søtsaker) - da veide jeg definitivt for mye. Det sees godt på bilder, og fikk også høre fra andre i ettertid(etter at jeg var tilbake til normalvekt) at "da var du virkelig blubbete". Har ikke spesielt grov beinbygning nei.

Bortsett fra tiden i Thailand har jeg alltid hatt problemer med å holde vekta oppe og var en gang 52 kg, det var så absolutt for lite. Men har fått stabilisert vekta på 60 kg nå og det er absolutt passe vekt for meg.

Ja, vi er alle forskjellige! Håper du ikke misforstod mitt 1.innlegg!? Jeg mente ikke at du burde veie mer enn 60, altså! Bare at _jeg_ bør veie mer, selv om lengda er den samme!!!;-)

Skrevet

Så spennende at du var utvekslingsstudent i Thailand!! Hvordan var det? Lenge siden? Hvor i Thailand?

Lenge siden. ;-)

er blitt 18 år siden nå faktisk. Var helt i sør nede på grensen til Malaysia. Utrolig spennende år.

Skrevet

Ja, vi er alle forskjellige! Håper du ikke misforstod mitt 1.innlegg!? Jeg mente ikke at du burde veie mer enn 60, altså! Bare at _jeg_ bør veie mer, selv om lengda er den samme!!!;-)

Neida, skjønner hva du mener. Som du sier folk er forskjellige. For meg med min beinbygning er 60 kg akkurat passe. :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

1.72/52-53 - Er fornøyd.

Hvorfor spør du?

Skrevet

...høres bedre ut enn slanking hvertfall.

Skal vi spleise på en?

*tapper forsiktig på skulderen*

Kan jeg også få være med og spleise?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...