Gå til innhold

Nakenbildet av Dorthe ...

Anbefalte innlegg

Gjest se&hør / VG
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=288195

Da bildet stod på trykk i VG forrige helg så handlet vel stykket om noe sånn som at Dorthe "turte" å vise seg naken samme hvordan man ser ut ..... i Se&Hør nå står det at Dorthe slanket seg 15 kilo før hun stilte opp til nakenfotografering ....

Har jeg skjønt det riktig ?

Vel, da skuffer Dorthe meg, da står hun jo ikke fram som sitt egentlige jeg da .... hvem i heite så vel åreknutene hennes på nakebildet, som hun da klaget over bl.a. .....

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det du her skriver har jeg ikke fått med meg.

Men der står: "Thorenfeldts advokat, Frode Sæter, mener dette er et helt klart brudd på åndsverkloven"

Og det blir jo noe helt annet.

Skrevet

Dette går vel ut på at fotografen som tok bilde av Dorthe Skappel mener at Se og hør har rappa bildet hans. Derfor går de til sak mot Se og Hør.

VG fikk tillatelse av fotografen til å bruke bildet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skal vel ikke stole så jævlig på Se og Hør at du kjøper den med 15 kilo. De rappa til og med bildet.

Men jeg så heller ikke noe til disse åreknutene hun klaget over.

Gjest skuffet over innlegget
Skrevet

lurte på om det var Dorthe fra DOL som hadde lagt ut nakenbilder så nå ble jeg nysgjerrig..Ble skuffet nå ja..

Gjest amparro
Skrevet

Hun har mistet mye vekt, det er lett å se! Men det spiller vel ingen rolle...

Skrevet

lurte på om det var Dorthe fra DOL som hadde lagt ut nakenbilder så nå ble jeg nysgjerrig..Ble skuffet nå ja..

Knis, jeg ser nok ikke like lekker ut som Dorthe Skappel nei ;o)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det gjør du;)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg for min del, syns ikke Dorthe Skappel er noe spesielt lekker. Hun holder seg godt! Syns hun ser ut som hun kunne vært søstra til Morten Harket, og jeg syns ikke han er spes kjekk heller...

Mulig jeg har dårlig smak... :-)

Skrevet

Jeg for min del, syns ikke Dorthe Skappel er noe spesielt lekker. Hun holder seg godt! Syns hun ser ut som hun kunne vært søstra til Morten Harket, og jeg syns ikke han er spes kjekk heller...

"Mulig jeg har dårlig smak... :-)"

"Dårlig" og "god" er ikke relevante betegnelser på slik smak :-)

"...................................."

Skrevet

Skal vel ikke stole så jævlig på Se og Hør at du kjøper den med 15 kilo. De rappa til og med bildet.

Men jeg så heller ikke noe til disse åreknutene hun klaget over.

Spør du meg burde hun ikke klaget over åreknuter som ingen kan se. Nå vet vi i hvertfall at hun har dem. Giidamei!

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å se slik ut som Dorthe Skappel :o)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å se slik ut som Dorthe Skappel :o)

Vet du, jeg har tenkt på det en gang før... At, hvis jeg fikk muligheten til å bare forandre noe ved meg selv eller å se ut som noen andre jeg syns ser flott ut, så ville jeg likevel ikke ønsket det. Det er ikke det at jeg syns jeg ser så innmari bra ut, men det er meg. Det er min kropp og den er slik den er og sånn må det bare være. Jeg har minipupper, men tanken på større pupper er helt fjern for meg nå (skal love deg jeg ikke tenkte det når jeg var 15!). Jeg har mine komplekser jeg også, men til syvende og sist, så trives jeg ganske godt med den jeg er! Sånn har det ikke alltid vært, og det er en deilig følelse! :-)

Skrevet

Vet du, jeg har tenkt på det en gang før... At, hvis jeg fikk muligheten til å bare forandre noe ved meg selv eller å se ut som noen andre jeg syns ser flott ut, så ville jeg likevel ikke ønsket det. Det er ikke det at jeg syns jeg ser så innmari bra ut, men det er meg. Det er min kropp og den er slik den er og sånn må det bare være. Jeg har minipupper, men tanken på større pupper er helt fjern for meg nå (skal love deg jeg ikke tenkte det når jeg var 15!). Jeg har mine komplekser jeg også, men til syvende og sist, så trives jeg ganske godt med den jeg er! Sånn har det ikke alltid vært, og det er en deilig følelse! :-)

Jeg er ganske fornøyd jeg også, jeg kunne sett atskillig verre ut og som du sier, det er det som er meg :o)

Skrevet

Jeg er ganske fornøyd jeg også, jeg kunne sett atskillig verre ut og som du sier, det er det som er meg :o)

Kunne sett verre ut? Ja hvem kunne ikke det.

Skrevet

Kunne sett verre ut? Ja hvem kunne ikke det.

Er jeg den verste du har sett eller?

Skrevet

Er jeg den verste du har sett eller?

Så ille kan det ikke være.

:)

Gjest skuffafan
Skrevet

Jeg må si jeg ble skuffet over at hun kastert klærne.Jeg trodde helt ærlig at hun var for ordentlig til å stille opp på no slikt.

Kult for hennes barn at alle vennene får se moren naken i ukeblader..?

Kan i allefall ikke skylde på at hun er UNG og dum

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...