Gå til innhold

Søndag - angrepille - hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest dagen derpå
Skrevet

Jeg var så dum og hadde ubeskyttet sex i natt! Så er det søndag, og ikke noe apotek her jeg bor er åpent på en søndag..!

Hva i all verden gjør jeg nå? Tror jeg kommer til å svime av her snart! Står så mye forskjellig på internett.

Kan jeg kjøpe angrepillen på mandag og ta da, eller er det bare i dag jeg kan ta?

DA har jeg et problem..

Skrevet

Angrepillen skal vel tas senes 72 timer etter samleie, det vil gi deg tid til å kjøpe og ta den på mandag.

Skrevet

Jo tidligere du tar den jo større sjans for at den virker.

Du kan ev. ringe legevakten og høre om de kan hjelpe.

Skrevet

du har forsåvidt et problem, for jo senere man tar den jo dårligere er virkningen. stikk ned på legevakta du......og i samme slengen bestill time hos gynekolog og få sjekket andre ting.

lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...