Gjest tid på måltider Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Hva er normal tid på å bruke på å spise? Frokost, lunsj, middagsmåltid? En flaske med brus? En brødskive? En youghurt? Et eple? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Frokost: 10-20 min Lunsj: 30 min Middag: fra 30 min til opptil flere timer. Kommer an på om det er en vanlig middag eller f.eks en bryllupsmiddag. En flaske brus: Den blir stående til det ikke er kullsyre igjen, deretter kastet. Altså dagevis. Et eple: 5-10 minutter avhengig av eplets størrelse og hardhetsgrad. En brødskive: 5 minutter En yoghurt: 5 minutter 0 Siter
org Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Sønnen min koooser seg med maten, og det må han gjerne fortsette med. Men jeg hadde helst sett at han koste seg litt raskere! 0 Siter
Gjest spiseforstyrret Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Sønnen min koooser seg med maten, og det må han gjerne fortsette med. Men jeg hadde helst sett at han koste seg litt raskere! Jeg har anoreksi og vet ikke hva som er normalt. Kan slite med en brødskive i timesvis. 0 Siter
Gjest peettty Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 det normale er vel å overhodet ikke tenke over hvor mange minutter en bruker på å spise det og det? jeg aner iallfall ikke. 0 Siter
Gjest peettty Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 det normale er vel å overhodet ikke tenke over hvor mange minutter en bruker på å spise det og det? jeg aner iallfall ikke. en ting er iallfall sikkert og det er at jeg spiser fort:) tre mc'ern burgere går ned før de andre har rukket spise sin ene. tji hihi 0 Siter
tussetrollet Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Tar aldri tiden på hvor lang tid vi bruker til måltider. Det beste er å slappe av, nyte maten og ikke stresse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.