Gå til innhold

FU: Hva er søndagsfrokosten

Anbefalte innlegg

Gjest RødRubin
Skrevet

To skiver grovbrød, to hardkokte egg, litt ansjos, et glass appelsinjuice og en kopp kaffe.

Fortsetter under...

Skrevet

brødskive med vita, egg, pepper. yoghurt, vann, te, fersken

Gjest LucySky
Skrevet

Æh.. *gjemmer seg*

Cola, potetgull og dip fra i går ..? *glise*

Som alltid: ristet brød med ost på den ene halvparten og appelsinmarmelade på den andre. Te med melk. Avisene.

På senga.

Ikke et ord mens vi leser og leser, masse smuler i senga!

Skrevet

Vafler, multekrem, lefser og rundstykker :)

Ble invitert i etterpåselskap hos en gammel dame ikke lenge etter jeg sto opp :)

Skrevet

Pytt i panne med poteter, skinke, sopp, speilegg, freste kyllingstrimler, salat, nystekt rundstykke og smør.

Nå ble jeg sulten igjen.

Skrevet

Det ble brunch, kan du trygt si:) Eller kanskje frokost-lunsj-middag iett.. For jeg har akkurat spist. Grovt frokostbrød med skinke og ost. Søndags-avis og kaffe hører med så klart:)

Annonse

Skrevet

I dag var det 2 grovbrødskiver. 1 med leverpostei og agurk og en med gulost og paprika. En tomat til dessert, og appelsinjuice til drikke. Nam, nam.

Skrevet

Idag spiste vi hotellfrokost, siden vi var i dyreparken i Kristiansand.

Masse godt...brød, rundstykker, yoghurt, små pølser, eggerøre, frukt, ost, pålegg, juice, kaffe...nyyydelig frokost!

Vanligvis spiser jeg som ellers, frokostblanding eller rundt halvannen brødskive med syltetøy og honning, f eks.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Akkurat det hadde jeg og....

Det spiser jeg nesten hver søndag.

Nå skal jeg spise grandis, så litt sjokis fra Anton Berg. I morra skal jeg begynne å trene igjen. Ferien har tatt på. :)

Skrevet

Det spiser jeg nesten hver søndag.

Nå skal jeg spise grandis, så litt sjokis fra Anton Berg. I morra skal jeg begynne å trene igjen. Ferien har tatt på. :)

Hver gang jeg leser innlegg fra deg i sånne tråder så spiser du alltid masse usunt og skal alltid begynne å trene dagen etterpå. (eller snart)

Skrevet

I dag var det brødskiver, eggerøre og litt bacon, paté og slangeagurk, skinke og forskjellig oster. Appelsinjuice og kaffe.

Var på seminar på et hotell og hadde altså kongefrokost. Vanligvis spiser jeg aldri frokost. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hver gang jeg leser innlegg fra deg i sånne tråder så spiser du alltid masse usunt og skal alltid begynne å trene dagen etterpå. (eller snart)

Jeg har bare hatt 2 uker treningsfri nå. Ferie.

Så vanligvis er jeg i god form.

Jeg spiser ca. 5 ganger om dagen. Altså ca. 35 ganger i uka. Hvis 7 av disse måltidene, altså ett om dagen, er usunne, spiser jeg langt mer sunt enn usunt.

Derfor holder jeg meg også bra, men etter en uke i syden med uante mengder øl og relativt voksne mengder junkfood, trenger jeg et par-tre uker med hardtrening for å hente meg inn igjen.

Skrevet

Hos oss er søndagsfrokosten ofte litt sen, og består gjerne av pannekaker.

Sånn etter at jeg har sovet meg gjennom "Stå opp".

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...