Gimmick Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Trenger å få opp et pop up vindu, men får opp at "pop up window blocked" Hva gjør jeg for å få det opp?? 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Du må fjerne popup blokkereren din. Er det verdt det, for èn eneste side? 0 Siter
Gimmick Skrevet 28. august 2005 Forfatter Skrevet 28. august 2005 Du må fjerne popup blokkereren din. Er det verdt det, for èn eneste side? men kanjeg ikke sette den på igjen etterpå? 0 Siter
Zombiebob Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Du må fjerne popup blokkereren din. Er det verdt det, for èn eneste side? Mange pop-up-blockere gjør det mulig å tillate pop-ups fra en enkelt side. 0 Siter
Gimmick Skrevet 28. august 2005 Forfatter Skrevet 28. august 2005 Mange pop-up-blockere gjør det mulig å tillate pop-ups fra en enkelt side. ok, men hvordan sjekker jeg det da? 0 Siter
Mistera Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Jeg har MSN søkelinjen på, der kan du taste inn og velge sider der det er nødvendig med popup... vet der er noen sider der popup må være på, det må det iallefall for meg på lånekassen sine sider:) 0 Siter
Gimmick Skrevet 28. august 2005 Forfatter Skrevet 28. august 2005 Jeg har MSN søkelinjen på, der kan du taste inn og velge sider der det er nødvendig med popup... vet der er noen sider der popup må være på, det må det iallefall for meg på lånekassen sine sider:) hehe, jeg er litt dum på pc, finner DOL da.. hehe.. må ha litt med teskje.. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 ok, men hvordan sjekker jeg det da? Det kommer vel litt an på hvilken pop-up-blocker du har og hvilken browser du bruker. Kan du ikke bare klikke på linja som sier at den er blokkert (evnt høyreklikke på den) og velge "tillat eller noe sånt? 0 Siter
Gimmick Skrevet 28. august 2005 Forfatter Skrevet 28. august 2005 Det kommer vel litt an på hvilken pop-up-blocker du har og hvilken browser du bruker. Kan du ikke bare klikke på linja som sier at den er blokkert (evnt høyreklikke på den) og velge "tillat eller noe sånt? aah.. okei.. skal prøve det! 0 Siter
Prozak Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 men kanjeg ikke sette den på igjen etterpå? "men kanjeg ikke sette den på igjen etterpå?" Det kan du selvfølgelig. "...................................." 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Hold CTRL-tasten nede mens du klikker på linken til den siden du skal ha opp, funker med de fleste pop-up blokkerne 0 Siter
Gimmick Skrevet 28. august 2005 Forfatter Skrevet 28. august 2005 Hold CTRL-tasten nede mens du klikker på linken til den siden du skal ha opp, funker med de fleste pop-up blokkerne Tusen takk!! Det fungerte!! 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Tusen takk!! Det fungerte!! Flott 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 hehe, jeg er litt dum på pc, finner DOL da.. hehe.. må ha litt med teskje.. Du finner det viktigste da ;o) 0 Siter
Gimmick Skrevet 28. august 2005 Forfatter Skrevet 28. august 2005 Du finner det viktigste da ;o) hehe, ja må jo veie opp litt det, hehe 0 Siter
Mistera Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 hehe, jeg er litt dum på pc, finner DOL da.. hehe.. må ha litt med teskje.. hehe... gjør ikke noe;) alt til sin tid! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.