Gjest Pimpi Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Sitter på jobb, med _skikkelig_ bakrus. Skikkelkig sliten i kroppen, men det va verdt det-for dagen i går va utrolig kjekk, utrolig Men det jeg lurer på.... La på penger i brusautomaten her på jobb, og til min store skrekk va det gått tomt for cola.... Skrekk og gru, men men-ingentiong å gjøre med det, og det endte med at jeg valgte en Fanta.... Vel, datoen på denne fantaen gikk ut 11.05.05....Ville dere drukket den??? Er sååååå tørst, har ikke mer småpenger igjen. 0 Siter
Aryane Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Vet ikke når det gjelder Fanta, men Cola Light blir iallefall veldig fort dårlig etter den er gått ut på dato 0 Siter
Gjest megalo Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 I kjøla holder den et par år til tenker jeg. 0 Siter
fresja Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Vet ikke når det gjelder Fanta, men Cola Light blir iallefall veldig fort dårlig etter den er gått ut på dato Tror brus med sukker holder seg bedre. 0 Siter
Gjest megalo Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Tror brus med sukker holder seg bedre. Sukker er et bra konserveringsmiddel, samme med sitronsyre og karbondioksid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.