Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hans kone er da tross alt mer sympatisk enn ham selv...

Skrevet

Men hans kone er da tross alt mer sympatisk enn ham selv...

Sympatisk og sympatisk, fru Blom. Jeg blir kvalm bare jeg ser henne - hun og denne tragisk ufyselige sønnen hennes *grøss*

"....................................."

Skrevet

Sympatisk og sympatisk, fru Blom. Jeg blir kvalm bare jeg ser henne - hun og denne tragisk ufyselige sønnen hennes *grøss*

"....................................."

Anita er tross alt den minst uspiselige i den familien. Uten at det sier så veldig mye.

Skrevet

Sæle-familien vil jeg helst slippe å se på tv, uansett hvem av dem som snakker. De får meg til å grøsse, og så blir jeg skikkelig irritert. Bare av å se dem.

Skrevet

Anita er tross alt den minst uspiselige i den familien. Uten at det sier så veldig mye.

Og dette er representanter for landets selvutnevnte kristenmoral-elite. *rister på hodet*

"..................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvor grusomme ekteparet Sæle er kan man se uten å se dem. Det er bare å titte på deres sønn.

Fy faen for en figur!

Skrevet

Hvor grusomme ekteparet Sæle er kan man se uten å se dem. Det er bare å titte på deres sønn.

Fy faen for en figur!

Ja, steke - han ser og fremstår som noe Ivo Caprino laget mens han var på en skikelig bad syretripp.

"......................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, steke - han ser og fremstår som noe Ivo Caprino laget mens han var på en skikelig bad syretripp.

Han er sannsynligvis det mest motbydelige mennesket i verden. I hvert fall blant Topp 10.

Skrevet

Og dette er representanter for landets selvutnevnte kristenmoral-elite. *rister på hodet*

"..................................."

Beklager, men jeg blir faktisk en smule agressiv, når jeg ser tenna på pyramide-sønnen.

Skrevet

Beklager, men jeg blir faktisk en smule agressiv, når jeg ser tenna på pyramide-sønnen.

Det er helt naturlig :-)

"................................"

Skrevet

*lol*

(selv om det var litt vel slemt mot Ivo, da! *S*)

Skrevet

*lol*

(selv om det var litt vel slemt mot Ivo, da! *S*)

Jeg mente at han ser ut som noe Ivo Caprino ville laget på en dårlig tripp - all respekt for Ivo :-)

"...................................."

Skrevet

Jeg mente at han ser ut som noe Ivo Caprino ville laget på en dårlig tripp - all respekt for Ivo :-)

"...................................."

Og jeg mente at SELV på en dårlig tripp ville ikke Ivo laget noe som var så forjæ..... ;-)

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Men jeg er igrunnen enig, samme hvem uttalelsen kommer fra...

Valgerd som kliner.... *grøssgrøssgrøssgrøss*

Den dama kan ta løsta fra noenogenhver bare ved å VISE seg.

Skrevet

Og jeg mente at SELV på en dårlig tripp ville ikke Ivo laget noe som var så forjæ..... ;-)

Du har nok rett :-)

".................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...