Prozak Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article445804.ece Hvilken overraskelse, at en slik uttalelse kommer fra en som er gift med et av landets minst oppegående og mest intellektuellt ubegavede mennesker. "..................................." 0 Siter
fresja Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Men hans kone er da tross alt mer sympatisk enn ham selv... 0 Siter
Prozak Skrevet 28. august 2005 Forfatter Skrevet 28. august 2005 Men hans kone er da tross alt mer sympatisk enn ham selv... Sympatisk og sympatisk, fru Blom. Jeg blir kvalm bare jeg ser henne - hun og denne tragisk ufyselige sønnen hennes *grøss* "....................................." 0 Siter
collins Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Sympatisk og sympatisk, fru Blom. Jeg blir kvalm bare jeg ser henne - hun og denne tragisk ufyselige sønnen hennes *grøss* "....................................." Anita er tross alt den minst uspiselige i den familien. Uten at det sier så veldig mye. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Sæle-familien vil jeg helst slippe å se på tv, uansett hvem av dem som snakker. De får meg til å grøsse, og så blir jeg skikkelig irritert. Bare av å se dem. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. august 2005 Forfatter Skrevet 28. august 2005 Anita er tross alt den minst uspiselige i den familien. Uten at det sier så veldig mye. Og dette er representanter for landets selvutnevnte kristenmoral-elite. *rister på hodet* "..................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Hvor grusomme ekteparet Sæle er kan man se uten å se dem. Det er bare å titte på deres sønn. Fy faen for en figur! 0 Siter
Prozak Skrevet 28. august 2005 Forfatter Skrevet 28. august 2005 Hvor grusomme ekteparet Sæle er kan man se uten å se dem. Det er bare å titte på deres sønn. Fy faen for en figur! Ja, steke - han ser og fremstår som noe Ivo Caprino laget mens han var på en skikelig bad syretripp. "......................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Ja, steke - han ser og fremstår som noe Ivo Caprino laget mens han var på en skikelig bad syretripp. "......................................." Han er sannsynligvis det mest motbydelige mennesket i verden. I hvert fall blant Topp 10. 0 Siter
collins Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Og dette er representanter for landets selvutnevnte kristenmoral-elite. *rister på hodet* "..................................." Beklager, men jeg blir faktisk en smule agressiv, når jeg ser tenna på pyramide-sønnen. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. august 2005 Forfatter Skrevet 28. august 2005 Beklager, men jeg blir faktisk en smule agressiv, når jeg ser tenna på pyramide-sønnen. Det er helt naturlig :-) "................................" 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Ja, steke - han ser og fremstår som noe Ivo Caprino laget mens han var på en skikelig bad syretripp. "......................................." *lol* (selv om det var litt vel slemt mot Ivo, da! *S*) 0 Siter
Prozak Skrevet 29. august 2005 Forfatter Skrevet 29. august 2005 *lol* (selv om det var litt vel slemt mot Ivo, da! *S*) Jeg mente at han ser ut som noe Ivo Caprino ville laget på en dårlig tripp - all respekt for Ivo :-) "...................................." 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Jeg mente at han ser ut som noe Ivo Caprino ville laget på en dårlig tripp - all respekt for Ivo :-) "...................................." Og jeg mente at SELV på en dårlig tripp ville ikke Ivo laget noe som var så forjæ..... ;-) 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Men jeg er igrunnen enig, samme hvem uttalelsen kommer fra... Valgerd som kliner.... *grøssgrøssgrøssgrøss* Den dama kan ta løsta fra noenogenhver bare ved å VISE seg. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. august 2005 Forfatter Skrevet 29. august 2005 Og jeg mente at SELV på en dårlig tripp ville ikke Ivo laget noe som var så forjæ..... ;-) Du har nok rett :-) ".................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.