Gå til innhold

Tjukk mann - liten pikk?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på det!

Har ei venninne som påstår at dette er fakta. Altså:

Tjukke menn har mindre pikker enn tynne menn. Tjukke menn har også mindre pikk enn de hadde da de var tynne.

Årsaken til dette skal visstnok være at når damene legger på seg, legger fettet seg på venusberget, men når gutta gjør det legger fettet seg rundt penisroten.

Hun hadde liketil spurt en kompis (tjukk og med liten penis) om dette, og ja, sa han, den var nok større før..!

Synspunkter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196042-tjukk-mann-liten-pikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• morsan

6

• ShitDiddelyDo

6

• Tootsieroll1365380854

5

Gjest Lavransdatter

Om den blir mindre når mannen legger på seg? Tja det har jeg da aldri hørt før, men siden jeg ikke er en mann vet jeg ingenting om det. Må si at i forhold til de mennene jeg har kjent så har ikke det vært tilfellet at de "tjukkeste" har hatt de minste.

En kan ikke se størrelsen på en penis ved å se på hverken kroppen, hender eller føtter!!!

:o)

Nei, det kan man ikke - men her er det vel snakk om en mann som går fra å være normalt slank til å være ganske overvektig. Da vil pikken virke mindre fordi det bl.a. legger seg fettputer rundt penisroten slik at den virker kortere. Om du skjønner hva jeg prøver å si... :o)

Annonse

Nei, det kan man ikke - men her er det vel snakk om en mann som går fra å være normalt slank til å være ganske overvektig. Da vil pikken virke mindre fordi det bl.a. legger seg fettputer rundt penisroten slik at den virker kortere. Om du skjønner hva jeg prøver å si... :o)

Det har du helt rett i :o)

Små føtter , liten pikk.

Merkelig nok har de fleste tykke mennesker små føtter.

38 i sko tilsvarer 10cm

45 i sko tilsvarer 16,5 cm, stemmer ofte.

Jeg står på mitt.

Du kan ikke se på kropp, hender og føtter og måle penis-lengde etter det !!!

De målene dine må gå på tilfeldigheter....

Du må ikke tro på alt du leser...

Små føtter , liten pikk.

Merkelig nok har de fleste tykke mennesker små føtter.

38 i sko tilsvarer 10cm

45 i sko tilsvarer 16,5 cm, stemmer ofte.

Ikke min erfaring. Min eks-elsker har vel 43-44 i sko eller noe sånt, men han kan vifte med en pikk på 23 cm..!

Annonse

Pinocchio? :-)

Nesen hans er "uskyldig" stor...

Han løy av sine drømmer om å være en "ordentlig" gutt...

Selv av tre var han faktisk en "ordentlig" gutt...

Skulle vi målt penis med menneskers neser etter løgn, kan nok mange umulig få plass til den i buksen ;-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...