Gå til innhold

Tjukk mann - liten pikk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• morsan

6

• ShitDiddelyDo

6

• Tootsieroll1365380854

5

Gjest ikke så liten allikevel

Flott! :-)

Men hva tror du damene foretrekker - enda fem centimeter til, eller at du har hendene fri til å finne på ting med dem? *S*

Fingrene mine har også blitt tjukke, og de er forsåvidt ganske store.

Tenk på alle mulighetene =)

Annonse

Tootsieroll1365380854

leste en undersøkelse: fotens lengde i cm +5/2 har stemt i de fleste forsøk...

Veeeeel.... Min mann er helt normalt utstyrt, hverken den største eller den minste jeg har sett. Og dette til tross for at han bruker str. 46/47 i sko. Sier som nepa, ikke tro alt du leser.

Men dette innlegget må du tro på ;O)

Tootsieroll1365380854

Hva faen var gæærnt med min måte å svare på over her?

Sikkert denne som gjorde utslaget:

"Nok en grunn til å tenke på hvordan man ser ut"

Sikkert bare en som ikke "leser" deg så godt ;O)

Er det forresten vanlig med utagerende pikker? Bør jeg være bekymret for om det kan befinne seg en i mitt eget hjem?

Er det forresten vanlig med utagerende pikker? Bør jeg være bekymret for om det kan befinne seg en i mitt eget hjem?

"utagerende pikker"

Best å sette opp en felle, legg en blondetruse som åte.

Annonse

ShitDiddelyDo

Du har sikkert rett. Men jeg hadde fått kjeft hvis jeg hadde skrevet "nok en grunn til å passe på hva man spiser" også. :)

Tootsieroll1365380854

Du har sikkert rett. Men jeg hadde fått kjeft hvis jeg hadde skrevet "nok en grunn til å passe på hva man spiser" også. :)

Helt sikkert! Tror faktisk ikke det hadde spillt veldig stor rolle hva du hadde skrevet, før eller siden hadde det kommet likevel...

Gjest Ikke er jeg tykk og ikke er jeg mann

Hæ?

Sdd svarer jo både bra og saklig, jo. Det har han gjort både her og i andre tråder på forumet her.

Skjønner ikke hva du bærer deg over, føler du deg forbigått på en eller annen måte kanskje?

Forbigått??? Hva snakker du om? Jeg kan levende se deg for meg sittende med åpen munn og høre suset av " Hææ??". Jeg forstår at du ikke forstår, det får holde innen kommunikasjon med deg.

Ali kaffe gjør susen etter slike svar...

Ikke til vanlig, men det hender jeg sjekker innom en tur før jeg hopper til sengs, og da er jeg ofte klar for senga - ergo rimelig nude. :)

Åja sånn. Sjekke svar før en køyer ;-p hehe.

..

Må nok tilstå at jeg også har vært innom dol rett på tampen før jeg legger meg noen ganger. Like lite påkledt.

(Blå innlegg i "svar til meg" er konge. Og da må man få med alt en kan før en kan sove ;) hehe)

Fakta 1: Gjennomsnittspenis er ca 15,6cm lang.

Fakta 2:

Undersøkelser viser at kroppens gjennomsnittelige fettlag øker med 1,568mm pr kg.

Ved en overvekt på 10kg vil mannen da miste 1,568cm av sin synlige penis.

Ved en overvekt på 20kg vil en mann da ha mistet 3,136cm av sin synlige penis.

Ved en overvekt på 50kg vil en mann da ha mistet 7,840cm av sin synlige penis.

Ok, konklusjonen vil da være at gjennomsnittspenisen, gjennomsnittelig mister 1% av sin lengde pr kg overvekt. Da får man jo håpe at gjennomsnittspenisen ikke har en 100kg overvektig eier. - Da må man trykke på flesket før den popper ut av sitt gode skinn. Kanskje en motivasjon til å holde seg slank, eller starte å leve sunnere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...