Gå til innhold

Tjukk mann - liten pikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veeeeel.... Min mann er helt normalt utstyrt, hverken den største eller den minste jeg har sett. Og dette til tross for at han bruker str. 46/47 i sko. Sier som nepa, ikke tro alt du leser.

Men dette innlegget må du tro på ;O)

hehe, klart det ;) jeg tror ikke alt jeg leser, men de mente at det var sånnt i mange tilfeller...

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• morsan

6

• ShitDiddelyDo

6

• Tootsieroll1365380854

5

Skrevet

Fakta 1: Gjennomsnittspenis er ca 15,6cm lang.

Fakta 2:

Undersøkelser viser at kroppens gjennomsnittelige fettlag øker med 1,568mm pr kg.

Ved en overvekt på 10kg vil mannen da miste 1,568cm av sin synlige penis.

Ved en overvekt på 20kg vil en mann da ha mistet 3,136cm av sin synlige penis.

Ved en overvekt på 50kg vil en mann da ha mistet 7,840cm av sin synlige penis.

Ok, konklusjonen vil da være at gjennomsnittspenisen, gjennomsnittelig mister 1% av sin lengde pr kg overvekt. Da får man jo håpe at gjennomsnittspenisen ikke har en 100kg overvektig eier. - Da må man trykke på flesket før den popper ut av sitt gode skinn. Kanskje en motivasjon til å holde seg slank, eller starte å leve sunnere?

Jo, men nå forutsetter du at huden rundt penisrota ligger akkurat på gjennomsnittet! ;-)

Jeg skulle tro at magen trekker opp gjennomsnittet ganske mye, slik at det ikke er fullt så mye fett i skrevet! ;-)

Man må passe seg for gjennomsnittsbetraktninger, vettø. Sitter man med huet i stekovnen og beina i fryseren så hjelper det ikke å si at gjennomsnittet er lunka! ;-)

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Jo, men nå forutsetter du at huden rundt penisrota ligger akkurat på gjennomsnittet! ;-)

Jeg skulle tro at magen trekker opp gjennomsnittet ganske mye, slik at det ikke er fullt så mye fett i skrevet! ;-)

Man må passe seg for gjennomsnittsbetraktninger, vettø. Sitter man med huet i stekovnen og beina i fryseren så hjelper det ikke å si at gjennomsnittet er lunka! ;-)

For en tråd... *dævver*

=oD

Skrevet

For en tråd... *dævver*

=oD

Ja, det er mye moro på DOL! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...