muriel Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Etter mye mas har jeg gått med på å bleke håret til datteren min. Hun har lysblondt hår... kan jeg forkorte virketiden på gugga? 40-50 minutter står det på pakken. 0 Siter
muriel Skrevet 28. august 2005 Forfatter Skrevet 28. august 2005 Står på pakken at man ikke skal vaske håret samme dag som man bleker det. Hun vaska det i morrest. Kan vi kjøre på? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Jeg vet ikke så mye om hårfarging. Men mener jeg har hørt noe om at rødtonene er noe av det som slipper sist, sånn at man risikerer gulrotskjær hvis man tar ut blekemidlet for tidlig. Håper du får svar fra noen som vet mer om dette her... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Du bør alltid følge de instruksene som står oppgitt. Ifølge frisøren min er den vanligste årsakene til at hjemmefarging/bleking blir mislykket, at folk lar det sitte i enten kortere eller lengre enn anbefalt. 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Ikke kort ned tiden! Da kan det bli gulaktig, det blir ikke pent! og ser da veldig kunstig ut. 0 Siter
muriel Skrevet 28. august 2005 Forfatter Skrevet 28. august 2005 Ikke kort ned tiden! Da kan det bli gulaktig, det blir ikke pent! og ser da veldig kunstig ut. 40 minutter, da? *hutre* 0 Siter
amber sun Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Hvorfor skal du forkorte tiden? Da kan du risikere at det ikke blir bra resultat. Følg instruksjonene dersom du vil være sikker på å få et fint resultat. 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 40 minutter, da? *hutre* Ble resultatet bra? Så ikke spørsmålet ditt før nå, beklager, så jeg er vel litt sent ute med å svare. Jeg ville nok hatt det i håret i 50 min. 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 40 minutter, da? *hutre* Jeg skyllet ut litt for tidlig en gang, og da ble det gulaktig; ikke pent! Måtte bleke det litt til, med "blekningsspray". Da ble det bra! 0 Siter
muriel Skrevet 29. august 2005 Forfatter Skrevet 29. august 2005 Ble resultatet bra? Så ikke spørsmålet ditt før nå, beklager, så jeg er vel litt sent ute med å svare. Jeg ville nok hatt det i håret i 50 min. Joda, ble fint, det! Hadde det i i 40 minutter (min. tid) og det klarte seg. Adskillig lysere, men ikke albino, om du skjønner ) 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Joda, ble fint, det! Hadde det i i 40 minutter (min. tid) og det klarte seg. Adskillig lysere, men ikke albino, om du skjønner ) Så bra! Da er nok datra di fornøyd kan jeg tenke meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.