Gå til innhold

Er det noen som har testet seg hjemme i rugeperioden???

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg testet negativt med quick respons sin test i dag morges på dag 11. Er så lei meg. Men det er jo håp når det ikke blør. Er det noen som har testet negativt hjemme for tidlig og fått positivt senere. Jeg har mensen murringer av og til som jeg har hatt hele tiden. Dette er til å bli sprø av.

Tusen takk for svar!!!

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
vannmann721365380861

Jeg har ikke testa meg hjemme, og jeg tør heller ikke. Er i vårt tredje ICSI forsøk og er livredde for at det ikke skal lykkes... så vi lever i håpet så lenge vi kan. Har selv murringer som kan minne om mens- men jeg vet ikke helt hva det betyr. Har hørt fra andre at man kan ha dette og likevel være gravid... så jeg håpder!! Lykke til!!

• 3 måneder senere...

Jeg har ikke testa meg hjemme, og jeg tør heller ikke. Er i vårt tredje ICSI forsøk og er livredde for at det ikke skal lykkes... så vi lever i håpet så lenge vi kan. Har selv murringer som kan minne om mens- men jeg vet ikke helt hva det betyr. Har hørt fra andre at man kan ha dette og likevel være gravid... så jeg håpder!! Lykke til!!

Takk for alle svar. Jeg tror jeg sier fysioterapaut så blir det ikke så mange sprøsmål rundt hva slags behandling jeg går på. Jeg får fri ja. Jeg kan få sykemelding om jeg vil det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...