Gå til innhold

Hvem er på min msn???

Gjest Lurer meg grønn på dette...

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer meg grønn på dette...
Skrevet

Jeg er ganske uerfaren med msn, vi er bare 3-4 stk som chatter sammen.

Men så hendte noe i dag, som jeg ikke skjønte. Når jeg logget meg på, fikk jeg en melding om at "NN" ville vite når jeg var pålogget, og om jeg ville legge denne personen til i min liste. Jeg gjorde det, for jeg kunne ikke begripe annet enn at det måtte være noen som kjenner meg, for det må jo være noen som har hotmail-adressen vel??

Så angret jeg, og slettet denne personen fra listen min alikevel, hvordan kan noen jeg ikke kjenner komme inn? De må jo ha min adresse vel?? Jeg aner ikke hvem dette er...

Gjest batteri
Skrevet

kan jo hende det er noen som ville sjekke om du hadde msn, for å kunne snakke med deg der, og så søkte på på navnet ditt...tror de kan finne mailadr. din på den måten...men er vel flere enn 4 som har adressen din?er nok noen du kjenner uanset, du kunne jo bare spurt personen, sjekket profilen e.l?

har også opplevd å bli lagt til msn av en fyr langt oppi nord som jeg aldri hadde prata med før..han hadde bare valgt ud min adr tilfeldig fra en adresseliste han hadde fått tilsendt, bare for moro.. mange rare folk :)

Gjest jaja_sånn_e_d_bare
Skrevet

Det går fint an å søke på navn osv på msn. Det kan være at vedkommende har søkt på et navn og trodde du var en annen. Selv om du ikke har oppgitt adressen til andre enn de du kjenner, er det veldig enkelt for andre å finne adressen din.

Var sikkert bare noen som hadde lyst til å prate litt med deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...