Gå til innhold

Nyhet som er vanskelig å tro på ?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke_skeptisk
Skrevet

hvorfor er det vanskelig å tro?

Virke som noen er skeptisk fordi det er "omvendt" enn hva det "pleier" å være. Skal liksom ikke være kvinner som tvinger menn. Men det er jo like sannsynlig at kvinner kan gjøre noe slikt, tro det eller ei!

Så nyheten er nok ganske ekte den ja!

Skrevet

Virke som noen er skeptisk fordi det er "omvendt" enn hva det "pleier" å være. Skal liksom ikke være kvinner som tvinger menn. Men det er jo like sannsynlig at kvinner kan gjøre noe slikt, tro det eller ei!

Så nyheten er nok ganske ekte den ja!

ja, når man leser daglig om hvor mye skrudde folk som går løs på jorda, så er det vel en fair sjanse for at noen av dem er kvinner.

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Helvete, hvorfor blir aldri jeg utsatt for sånt? De hadde ikke trengt skyter en gang :(

Gjest noe skeptisk
Skrevet

hvorfor er det vanskelig å tro?

Hvordan kan kvinner klare å få "lurt" en mann til ereksjon når han blir truet på livet ?

Skrevet

Hvordan kan kvinner klare å få "lurt" en mann til ereksjon når han blir truet på livet ?

Eh.... å få en mann til å få ereksjon er ikke vanskelig, selv om mannen ikke vil.

Gjest noe skeptisk
Skrevet

Helvete, hvorfor blir aldri jeg utsatt for sånt? De hadde ikke trengt skyter en gang :(

"Helvete, hvorfor blir aldri jeg utsatt for sånt? De hadde ikke trengt skyter en gang :( "

Kanskje fordi kvinner ikke en gang drømmer om å tvinge en mann heller ?

Tenk deg et helt hypotetisk tilfelle. Risikoen for å bli oppdaget/avslørt for potensielle kvinnelige overgripere var lik null. Ville da noen prøve seg ? Skjønner bare ikke hvordan det skulle gå til.

Skrevet

Hadde du vært like skeptisk om det var tre menn som hadde truet en kvinne?

Gjest noe skeptisk
Skrevet

Eh.... å få en mann til å få ereksjon er ikke vanskelig, selv om mannen ikke vil.

Jeg trodde ereksjon fordret at fyren ble kåt først. Kan ikke se at en livsfarlig situasjon virke slik.

Gjest noe skeptisk
Skrevet

Hadde du vært like skeptisk om det var tre menn som hadde truet en kvinne?

Nei. Men da var ikke mennene blitt truet på livet selv. Sikkert nok av slike eksempler. Men linken viste til noe rart.

Gjest i ra i går
Skrevet

I rogalands avis i går sto det en artikkel om en jente som kunne fly! Det sto skrevet helt seriøst!??

Skrevet

Jeg trodde ereksjon fordret at fyren ble kåt først. Kan ikke se at en livsfarlig situasjon virke slik.

Det sier jo hvor lite du vet om menn og menns anatomi.

Ereksjoner kan komme helt ufrivillig og av helt andre grunner enn kåthet eller seksuell stimulans.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

I rogalands avis i går sto det en artikkel om en jente som kunne fly! Det sto skrevet helt seriøst!??

link? nysgjerrig

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fyren må jo være spik spenna gæærn som trenger en gun-er i trynet for å prestere med tre ukjente babes.

Gjest petrusa
Skrevet

sexovergrep handler nok ikke om sex, men om makt og vold. Derfor ikke utenkelig at kvinner også kan komme til å begå slikt brutalt overgrep...

Gjest noe skeptisk
Skrevet

Fyren må jo være spik spenna gæærn som trenger en gun-er i trynet for å prestere med tre ukjente babes.

Ja, ikke sant ? Hvis nyheten er sann, altså. For normale menn er avhengig av positiv feedback fra dama. Mannlige voldtektsforbrytere klarer seg uten.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd så det kan jeg ikke svare på. Kan prøve å ta med meg gønner`n i senga i kveld, så kommer jeg tilbake til det spørsmålet i morgen.

Gjest noe skeptisk
Skrevet

Det sier jo hvor lite du vet om menn og menns anatomi.

Ereksjoner kan komme helt ufrivillig og av helt andre grunner enn kåthet eller seksuell stimulans.

"Ereksjoner kan komme helt ufrivillig og av helt andre grunner enn kåthet eller seksuell stimulans. "

F.eks. unntaksvis under søvn. Men i en livsfarlig situasjon ? Da må fyren være ekstremt snodig i øverste etasje. Tviler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...