Gå til innhold

Nyhet som er vanskelig å tro på ?

Anbefalte innlegg

Gjest noe skeptisk
Skrevet

sexovergrep handler nok ikke om sex, men om makt og vold. Derfor ikke utenkelig at kvinner også kan komme til å begå slikt brutalt overgrep...

"sexovergrep handler nok ikke om sex, men om makt og vold. "

Enig. Noen som lar seg 'beruse' av makt overfor et offer.

"Derfor ikke utenkelig at kvinner også kan komme til å begå slikt brutalt overgrep... "

Vanlig vold kan nok kvinner klare, men sex-overgrep når offeret blir truet på livet ? En normal person vil vel oppleve kraftig angst da. Angsten blokkerer vel for det meste, vil jeg tro.

Gjest i ra i går
Skrevet

link? nysgjerrig

Se om de har papirutgaven på biblioteket. Det var virkelig en merkelig artikkel! Det sto noe om at hun en gang hadde møtt på en standhaftig innvandrer som også var i luften....

Skrevet

Nei. Men da var ikke mennene blitt truet på livet selv. Sikkert nok av slike eksempler. Men linken viste til noe rart.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener.

Hvorfor vil vi ikke tro på at en mann blir voldtatt?

Gjest noe skeptisk
Skrevet

http://www.rogalandsavis.no/forum/article1714110.ece

Jeg finner ikke selve linken. Hun kalte seg Kolibri.

Ble visst litt avsporing fra utgangspunktet. Men ok.

Det du skriver om minte meg om Naturlovspartiet. På en av brosjyrene sine svirret det yogier rundt i løse luften ! De ville visst inn i nasjonalforsamlingen for å få opphevet tyngdeloven ! Partiet finnes visst i Danmark også !

Gjest noe skeptisk
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du mener.

Hvorfor vil vi ikke tro på at en mann blir voldtatt?

"Hvorfor vil vi ikke tro på at en mann blir voldtatt? "

Voldtekt er umulig uten ereksjon. En mann får ikke ereksjon uten grunn. Skulle en normal mann fått ereksjon når han er i livsfare ? Det er jo en kollosal påkjenning. Mer fare for at hjertet går i stå, enn de edlere deler, for å si det sånn.

Vanskelig nok for noen menn å få ereksjon under normale omstendigheter. Hva hadde damene i så fall gjort for å stimulere til ereksjon ? Munnsex ? Varmt vann og gni ?

Gjest noe skeptisk
Skrevet

Jeg har ikke prøvd så det kan jeg ikke svare på. Kan prøve å ta med meg gønner`n i senga i kveld, så kommer jeg tilbake til det spørsmålet i morgen.

*LOL* Du får nøye deg med lekepistol ! :-)

Skrevet

"Hvorfor vil vi ikke tro på at en mann blir voldtatt? "

Voldtekt er umulig uten ereksjon. En mann får ikke ereksjon uten grunn. Skulle en normal mann fått ereksjon når han er i livsfare ? Det er jo en kollosal påkjenning. Mer fare for at hjertet går i stå, enn de edlere deler, for å si det sånn.

Vanskelig nok for noen menn å få ereksjon under normale omstendigheter. Hva hadde damene i så fall gjort for å stimulere til ereksjon ? Munnsex ? Varmt vann og gni ?

Det er mange måter å gjøre seksuelle overgrep på, det må ikke nødvendigvis være samleie, men det visste du kanskje?

Gjest petrusa
Skrevet

"sexovergrep handler nok ikke om sex, men om makt og vold. "

Enig. Noen som lar seg 'beruse' av makt overfor et offer.

"Derfor ikke utenkelig at kvinner også kan komme til å begå slikt brutalt overgrep... "

Vanlig vold kan nok kvinner klare, men sex-overgrep når offeret blir truet på livet ? En normal person vil vel oppleve kraftig angst da. Angsten blokkerer vel for det meste, vil jeg tro.

har hørt menn får reisning selv om de ikke vil ved overgrep, slik som kvinnelige overgrepsofre kan bli våt... om de tar på han og stimpulerer den kan den kanskje reise seg selv om man er redd?

noe jeg har hørt da, vet ikke jeg nei..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...