Gå til innhold

Har kjøpt meg hytte på fjellet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overtok hytta i dag, men det føles ikke helt som min enda. Det blir vel ikke helt min før jeg har fått vært der noen helger og satt mitt personelige preg vil jeg tro.

Lurer på om noen har linker til sider med hytteinteriør og ting og tang. Fine troll og lignende?

Møbler og sånt fulgte med så det er mest ting og tang jeg er ute etter. Håper på en lang og fin høst så jeg får brukt hytta mi!

Gjest Margarites
Skrevet

Hvor mye måtte du ut med da? Er på hyttejakt selv.

Skrevet

Hvor mye måtte du ut med da? Er på hyttejakt selv.

Det kommer vel ann på beliggenheta det vil jeg tro. Vil tro det er dyrere i Hafjell enn her midt i norge...

Betalte 380 000 for en hytte på fjellet med scooter, kjelke og henger til scootern. Hytta er fra 87 og alle møblene fulgte med. Det er ikke noe form for strøm, så det får vi eventuelt ta etterhvert. Må nok ha et agregat ja.

Skrevet

Gratulerer!

Vil du fortelle i hvilke fjelltrakter?

Gjest Margarites
Skrevet

Det kommer vel ann på beliggenheta det vil jeg tro. Vil tro det er dyrere i Hafjell enn her midt i norge...

Betalte 380 000 for en hytte på fjellet med scooter, kjelke og henger til scootern. Hytta er fra 87 og alle møblene fulgte med. Det er ikke noe form for strøm, så det får vi eventuelt ta etterhvert. Må nok ha et agregat ja.

Ikke vann eller strøm? Da blir det primitivt hytteliv, men det er jo litt av sjarmen:)

Er ikke så opptatt av beliggenhet i det hele tatt. Vil bare ha et sted hvor vi kan koble av og stresse ned litt...

Skrevet

Ikke vann eller strøm? Da blir det primitivt hytteliv, men det er jo litt av sjarmen:)

Er ikke så opptatt av beliggenhet i det hele tatt. Vil bare ha et sted hvor vi kan koble av og stresse ned litt...

javisst, vann har vi i en kilde så det er greit å hente seg, får vi kjøpt et agregat så vi får en tv så klarer vi oss lenge. har gassovn og kjøleskap.

Skrevet

Gratulerer!

Vil du fortelle i hvilke fjelltrakter?

Like før svenskegrensen europavei 12

Skrevet

Jeg har et tips å komme med.

Min nå avdøde mor laget en duk, der alle besøkende på hytta skulle skrive navnet sitt. Deretter broderte hun navnene i pene farger.

Den duken er et klenodium den dag i dag!

Skrevet

Jeg har et tips å komme med.

Min nå avdøde mor laget en duk, der alle besøkende på hytta skulle skrive navnet sitt. Deretter broderte hun navnene i pene farger.

Den duken er et klenodium den dag i dag!

Det hørtes jo faktisk litt tøfft ut da! Hadde vært kult med en helt hvit duk, så kan jeg brodere i alle mulige farger på den.

Det skal jeg jammen se om jeg ikke kopierer den ideen!

Gjest løp å kjøp
Skrevet

:o) grattis !!

Jeg har hytte til salgs jeg ..... Telemarksfjellene / Hardangervidda.

Skrevet

:o) grattis !!

Jeg har hytte til salgs jeg ..... Telemarksfjellene / Hardangervidda.

Jasså?

Hvor da ca? Tinn eller Vinje eller en annen kommune. Vi er nemlig på jakt etter hytte i Tinn eller Vinje, helst et sted hvor det ikke er masse hytter i nærheten, ikke hyttefelt liksom. Vi liker å være alene når vi er på hytta. Desverre er den hytta vi pleier å bruke ikke så aktuel lenger, da det skal settes opp ti hytter i umiddelbar nærhet.

Gjest løp å kjøp
Skrevet

Jasså?

Hvor da ca? Tinn eller Vinje eller en annen kommune. Vi er nemlig på jakt etter hytte i Tinn eller Vinje, helst et sted hvor det ikke er masse hytter i nærheten, ikke hyttefelt liksom. Vi liker å være alene når vi er på hytta. Desverre er den hytta vi pleier å bruke ikke så aktuel lenger, da det skal settes opp ti hytter i umiddelbar nærhet.

du kan finne den på finn.no :o)

Skrevet

Gratulerer med ny hytte!

Vi har også kjøpt oss hytte på fjellet i dag, men den blir ikke ferdig før påske, dessverre.

Gleder meg!!

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer med ny hytte!

Vi har også kjøpt oss hytte på fjellet i dag, men den blir ikke ferdig før påske, dessverre.

Gleder meg!!

Beste hilsen fra

Gratulerer!

Vi har planer om å dra opp nå til helgen. Første helg på egen hytte! Veldig uvirkelig følelse!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...