Gå til innhold

skriver sms i søvne...

Anbefalte innlegg

Gjest someone out there..
Skrevet

andre som gjør dette? i løpet av den siste mnd har jeg sedt to mld (som jeg vet om...) i sovende tilstand, i 6-7 tida om morgenen... et jeg skriver, er uforståelig for både meg og de som mottok meldingene... det virker som jeg svarer på noe de har spurt meg om, noe jeg har drømt eller noe.. jeg har tenkt skikkelig etter, men ikke kommet frem til at de kan ha noen sammenheng med noe jeg nettopp har snakka med personene om e.l... det er bare noen helt merkelige, korte svar jeg skriver..

synes dette er litt scary, har jo null kontroll over hva jeg skriver og hvem jeg sender til jeg..synes vel egentlig det er litt imponerende også, tastelåsen må jo opp og den automatiske ordlista må slåest av, og ikke er det særlig mange skrivefeil heller...:-)

burde kanskje vurdere å legge mobilen ett stykke fra meg når jeg legger meg, men så er det den vekkeklokka jeg må ha..liker best å ha den på nattbordet =)

men huff, får nesten lyst til å sette på ett filmkamera for å filme hva jeg egentlig driver med om nettene..skulle i det minste likt å vite hva jeg mener med det jeg skriver, må jo være underbevisstheten som jobber..

Skrevet

Har ikke gjort akkurat det, men i natt drømte jeg at jeg skrev melding. Det var helt "virkelig", jeg så for meg knappene, og hvor mange ganger jeg trykket for å få de rette ordene... Skrev melding til min far, selv om han er en av de få jeg kjenner uten mobil :-)

Skrevet

Ja det gjør jeg stadig vekk, stort sett er det bare tomme meldinger jeg sender. Det skjer sannsynligvis når klokken ringer og jeg skal slå den av, så trykker jeg vilt, trett som jeg er... :o)

Skrevet

håper du ikke skriver veldig sensitive ting i søvne da:). jeg prater i søvne, er glad for at jeg ikke gjør andre ting (iallefall er jeg lykkelig uvitende om det)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får skru av telefonen og legge den i et annet rom før du legger deg.

Selv snakker jeg i søvne når jeg har drukket mer enn noen øl, men jeg tror ikke jeg sier noe fornuftig da heller.

Skrevet

Vekkerklokka (alarmfunksjonen) på mobilen funker selv om telefonen er slått av. I alle fall er det slik på SE-telefoner. Sjekk om det er slik med din.

Kanskje det hjelper?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vekkerklokka (alarmfunksjonen) på mobilen funker selv om telefonen er slått av. I alle fall er det slik på SE-telefoner. Sjekk om det er slik med din.

Kanskje det hjelper?

Det er sånn på Nokia og Siemens også.

Så det er nok standard på samtlige telefoner.

Gjest ...trodde det bare var meg...
Skrevet

Det har faktisk jeg også gjort et par ganger!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...