Gå til innhold

hva er den kjedeligste boka du noen gang har lest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg leste en bok som het "individuelle opplæringsplaner og tiltak". klarte ikke å komme lengre enn siden 1 før jeg falt av. lykkelig over at den boka er fjernet fra pensum nå.

Hvilke bøker bruker dere når dere skal sove?

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

9

• Dorthe

7

• bugge -jenta

6

• kaffepiken

4

Skrevet

Prøvde meg på Sofies Verden, men jeg var nok ikke smart nok.

Boka di syns jeg faktisk hørtes veldig interessant ut! Helt seriøst!

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Seierherrene er en sikker vinner ved tilfeller av "akutt våkenhet". Ellers er en avhandling i cellens oppbygning og funksjon en fantastisk erstatning for et hvert sovemiddel...

Skrevet

Har heldigvis så sjeldent søvnproblemer at jeg ikke har noen egen bok til det, men ei jeg gikk på skolen sammen med en gang kunne fortelle at om hun hadde problemer med å få sove så tok hun frem læreboka i rettslære. Da sovnet hun kjempefort! :o)

Skrevet

ja det er en interessant tema men det er utrolig hvor vagt og uinteressant det kan gjøres i bokform

Skrevet

Jeg syntes "Flukten fra Frank" av Herbjørg Wassmo var usigelig kjedelig. Den kan sikkert duge som sovemedisin.

Skrevet

Jeg ble presset av norsklæreren min å lese Huset med den blinde glassveranda da jeg var 13, det tok iallefall kvekken på leselysten min for et par år. Dog lurer jeg litt på om jeg skal lese den igjen, for den er jo etter sigende en knallbra bok.

Når jeg skal sove leser jeg evt. ukeblader, gjerne kjendisstoff, det er det kjedeligste jeg vet.

Skrevet

Kjedeligste jeg har lest er Ringenes Herre. Leste tre sider før jeg ga meg. Har ikke tenkt å ta den opp igjen. Nå er det 9åringen som leser den.

Skrevet

Husker godt at vi måtte lese en bok som jeg tror het "Skipper Vorse/Worse(?)" på videregående. Den var endel av pensum og dritkjedelig. Mulig jeg hadde skjønt litt mer av den nå...

Skrevet

Stephen King

med isomenia og en annen som jeg ikke husker navnet på.

Handler om ett ektepar som har sex med håndjern på i hytta på.

Så dør mannen mens de har sex og de resterende sidene (400) handler om at hun ligger der i senga fastspent.

Utrolig kjedelig.:-)

Skrevet

Seierherrene er en sikker vinner ved tilfeller av "akutt våkenhet". Ellers er en avhandling i cellens oppbygning og funksjon en fantastisk erstatning for et hvert sovemiddel...

"Seierherrene", ja! Husker at den var så poppis for endel år tilbake. Jeg kom meg altså ikke gjennom den boka....

Skrevet

Stephen King

med isomenia og en annen som jeg ikke husker navnet på.

Handler om ett ektepar som har sex med håndjern på i hytta på.

Så dør mannen mens de har sex og de resterende sidene (400) handler om at hun ligger der i senga fastspent.

Utrolig kjedelig.:-)

Hehe... Snakk om forskjell i smak! Geralds lek (som du snakker om) er en av de mest spennende bøkene jeg har lest. Likte godt Insomnia også.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

"Seierherrene", ja! Husker at den var så poppis for endel år tilbake. Jeg kom meg altså ikke gjennom den boka....

"alle" vennene mine leste den og skrøt den opp i skyene. vel- jeg kom meg altså ikke gjennom.....

men nå skal jeg ligge på sengen og bokstavere meg gjennom en liten artikkel så jeg får både en og to-håndsalfabetet til å sitte skikkelig...

Skrevet

En annen oppskrytt poppis-bok er Halvbroren. Gud, den var gørr!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Umulig å svare på.

Hvis jeg begynner på en bok som er kjedelig etter å lest noen sider, legger jeg den vekk.

Derfor har jeg i grunn aldri lest en kjedelig bok.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

En annen oppskrytt poppis-bok er Halvbroren. Gud, den var gørr!

roy er egentlig ingen god forfatter.... lurer på hvem som bestemte at han var det. har ikke likt noen av bøkene hans jeg....

heldigvis finnes det andre forfattere.

Skrevet

Ei bok om gressartene på de andalusikse sletter. Jeg sovnet 10 gange men måtte imponere ei dame.

Skrevet

Sofies verden var da helt fantastisk da jeg leste den for rundt ti år siden!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...