Gå til innhold

Når man har hatt eggløsning, har man da et døgn på seg eller er det da for sent?

Anbefalte innlegg

Gjest Burde ha visst.....

Jeg skal ha eggløsning mandag 29 august.

Er jeg da befruktningdyktig kun på mandag. (og ca de 5 dagene før dette)

eller er jeg da befruktningsdyktig fra mandag og i ett døgn fremover?

En annen ting jeg lurer på.

Mange her skriver om eggløsnings-slim.

Dette har jeg selv aldri sett eller merket noe til.

(men har vært gravid, så jeg må jo ha eggløsning)

Men, når man merker dette eggløsnings-slimet,

er det da man er befruktningsdyktig i 1 døgn,

eller er "toget" da gått for denne gang?

?

Forferdelig vanskelig å formulere dette på en forståelig og enkel måte - men håper det er noen som skjønner hva jeg mener...

Fortsetter under...

Min erfaring er at når eggløsningsslimet forsvinner og sexlysten brått daler - da er båten gått for denne gang. :o)

Men ettersom du ikke har merkbart mer slim under eggløsningen er det vanskelig å beregne ut fra det. Hvis du skal ha eggløsning på mandag er det bare å knulle søndag, mandag og tirsdag og håpe på det beste. Lykke til!

Gjest sommerfugler

Min erfaring er at når eggløsningsslimet forsvinner og sexlysten brått daler - da er båten gått for denne gang. :o)

Men ettersom du ikke har merkbart mer slim under eggløsningen er det vanskelig å beregne ut fra det. Hvis du skal ha eggløsning på mandag er det bare å knulle søndag, mandag og tirsdag og håpe på det beste. Lykke til!

"Hvis du skal ha eggløsning på mandag er det bare å knulle..."

Før jeg så på nicket, tenkte jeg: Dette må være lillemus som har svart:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...