Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Stilte spørsmål for ca en måned siden (22.juli). Tema. ca.cervix for 10 år siden, hormonbehandling eller ikke.

Satte stor pris på ditt svar, og tok med meg dine kloke ord og oppsøkte gynekolog. Han var helt enig med deg. Hehe! Han kjenner deg visst også litt, så han snakket om å sende deg et brev.

Jeg har startet på hormoner igjen. Og føler at det er det mest riktige. Pga min anatomi, kan jeg ikke følge rådet ditt mhp gestagen hver 3.mnd. Bruker nå Activelle.

Takk igjen!!!

Er det noen andre her inne som kjenner seg igjen? (Kreft i ung alder, startet med østrogen tilskudd i ung alder?) Hadde vært interessant å høre fra deg ;-)

mvh

Fortsetter under...

Takk for hyggelig tilbakemelding,jeg lurer litt, hva mener du med 'min anatomi'?

Vennlig hilsen Mette H Moen

Hvis jeg har skjønt dette riktig, så kan gestagen gi blødninger. Dette er uheldig for meg siden strålebehandlingen har forårsaket at livmorhalsen og deler av skjeden har "grodd" igjen. Fikk veldig store sår i dette området under behandlingen.

DEt var dette jeg mente med min "anatomi".

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...